آغاز تمرینات گروهی ریوآوه از فردا

به گزارش مجله هاستفا، تیم فوتبال ریوآوه پرتغال در حضور مهدی طارمی تمرینات گروهی اش را از سر می گیرد.

آغاز تمرینات گروهی ریوآوه از فردا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال، بازیکنان این تیم از فردا (دوشنبه) تمرین های گروهی خود را که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود آغاز می کنند.

در بیانیه ریوآوه درباره آغاز تمرین های گروهی بازیکنان آمده است: بازیکنان روزانه تحت کنترل کادر پزشکی قرار دارند و دمای بدن آنها و تمامی موارد مشکوک مرتبط با بیماری ویروس کرونا مورد بررسی قرار می گیرد. 7 هفته دوره قرنطینه و دوری از محیط های اجتماعی به خاتمه رسید. ریوآوه با اقدام های پیشگیرانه توانست مانع شیوع ویروس کرونا شود و هیچ مورد مثبتی در این تیم ثبت نشد. اکنون با احتیاط بیشتری به فرایند عادی فعالیت ها باز می گردیم. با توجه به ابلاغیه دولت پرتغال مبنی بر آغاز رقابت های فوتبال از خاتمه ماه می بازگشت بازیکنان تیم ریوآوه به تمرین های گروهی اقدامی قابل توجیه است.

بر اساس این بیانیه، تمرین بازیکنان تیم ریوآوه در چند زمین تمرینی و به صورت گروه های چند نفره و با رعایت فاصله از دوشنبه هفته جاری برگزار خواهند شد. همچنین توپ، بطری های آب و سایر لوازم به صورت اختصاصی پس از ضد عفونی شدن در اختیار بازیکنان قرار می گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3897

به "آغاز تمرینات گروهی ریوآوه از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز تمرینات گروهی ریوآوه از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید