ابلاغ کمک بلاعوض 5.6 میلیاردی به کشاورزان خسارت دیده سیل گیلان

به گزارش مجله هاستفا، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان از ابلاغ کمک بلاعوض پنج میلیارد و 600 میلیون تومان به کشاورزان خسارت دیده سیل فروردین ماه امسال استان خبر داد.

ابلاغ کمک بلاعوض 5.6 میلیاردی به کشاورزان خسارت دیده سیل گیلان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، بهمن علیزاده چهارشنبه هجدهم دی اظهار کرد: با توجه به ثبت نام دو هزار و 252 کشاورز خسارت دیده از سیل اخیر در سامانه سجاد برای دریافت خسارت، 5 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک بلاعوض در بخش کشاورزی برای خسارت دیدگان سیل فروردین ماه امسال ابلاغ شده است.

وی گفت: از این میزان تا به امروز دو میلیارد و 700 میلیون تومان اختصاص یافته است، همچنین یک میلیارد و 987 میلیون تومان نیز به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی گیلان در ادامه شرح داد: با وجود معرفی هزار و 515 نفر برای دریافت 2 میلیارد و 119 میلیون تومان تسهیلات به بانک عامل، در مجموع کشاورزان ثبت کننده در سامانه سجاد 28 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت دیده اند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 140 نفر از این افراد خسارت دیده بخش زراعی (خزانه برنج)، 105 نفر خسارت دیده بخش دام، طیور و زنبور عسل، 5 نفر خسارت دیده بخش پرورش ماهیان سرد آبی و گرمابی و 2 نفر خسارت دیده بخش ایستگاه پمپاژ آب هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2382

به "ابلاغ کمک بلاعوض 5.6 میلیاردی به کشاورزان خسارت دیده سیل گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ کمک بلاعوض 5.6 میلیاردی به کشاورزان خسارت دیده سیل گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید