احداث بیش از چهار هزار متر مربع فرش گل در منطقه 13

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 13از ایجاد 4733 متر مربع فرش گل به منظور توسعه فضای سبز در 23 نقطه مختلف منطقه اطلاع داد.

احداث بیش از چهار هزار متر مربع فرش گل در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری ، شهردار منطقه در مورد احداث 23 فرش گل در مسیرهای پر رفت و آمد با هدف ایجاد چشم اندازهای زیبا گفت: این فرش های گل با استفاده از گل های بنفشه به مساحت چهارهزار و 733 متر مربع در بزرگراه های شهید یاسینی ، دوران ، بوستان های نواحی چهارگانه ، بوستان جنگلی سرخه حصار و... نقش بسته است.

او با بیان اینکه هفت سین های نوروزی با استفاده از مواد بازیافتی حاصل هرس سرشاخه های درختان به صورت سبد گل جای و سین های طبیعی در بوستان پیروزی طراحی شد اضافه نمود : همچنین ، سفره های هفت سین به عنوان نمادی از آداب و رسوم ایرانی در ورودی ساختمان های منطقه در معرض دید کارکنان و مراجعین قرار گرفته است .

شهردار منطقه 13 گفت : علاوه بر جانمایی باکس های گل طبقاتی در نقاط پر رفت و امد ، کاشت گل های بهاری داخل و بیرون گل جای به عنوان یکی از طرح های ویژه استقبال از نوروز 1400 اجرایی شد .

شکری با اشاره به برپایی جشنواره تخم مرغ نوروزی یادآور شد : در این جشنواره 23 تخم مرغ با مشارکت هنرمندان رنگ آمیزی و در معابر اصلی و پر تردد به معرض نمایش در آمد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6981

به "احداث بیش از چهار هزار متر مربع فرش گل در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بیش از چهار هزار متر مربع فرش گل در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید