اعلام مهلت مجدد ثبت نام در کنکورکارشناسی ارشد

به گزارش مجله هاستفا، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد از دوشنبه 14 بهمن تا چهارشنبه 16 بهمن ماه مهلت دارند برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

اعلام مهلت مجدد ثبت نام در کنکورکارشناسی ارشد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت معین شده برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 نتوانستند ثبت نام نمایند، مهلت مجددی درنظر گرفته شده است، گفت: این دسته از داوطلبان می توانند از دوشنبه 14 بهمن تا چهارشنبه 16 بهمن برای ثبت نام اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند نیز می توانند در این مهلت پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات برای کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

توکلی گفت: بر اساس آمار نهایی تعداد 481 هزار و 82 نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام نموده اند.

به گزارش فارس، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای 28 و 29 فروردین ماه برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2184

به "اعلام مهلت مجدد ثبت نام در کنکورکارشناسی ارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مهلت مجدد ثبت نام در کنکورکارشناسی ارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید