انگیزه ویژه ستاره پرسپولیس مقابل شجاع و یارانش

به گزارش مجله هاستفا، مهدی ترابی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که در خاتمه فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران، تیم پرسپولیس را ترک کرد و به العربی قطر پیوست. ترابی امید زیادی داشت نمایش همیشگی خود را در تیم العربی داشته باشد، اما مصدومیت های زیاد، این بازیکن را از آمادگی و بازی های متوالی دور کرد.

انگیزه ویژه ستاره پرسپولیس مقابل شجاع و یارانش

ترابی پس از بازگشت به میادین برای العربی گلزنی هم کرد، اما نتوانست نظر مثبت قطری ها را جلب کند. به عبارت بهتر این ستاره ایرانی از لیگ ستارگان قطر دیپورت شد.

او درحالی به العربی برای جدایی به توافق رسید که تنها طی 9 بازی رسمی برای این تیم به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند.

مهدی ترابی که در تمام مدت حضور در لیگ ستارگان قطر با یحیی گل محمدی در ارتباط بود با موافقیت سرمربی پرسپولیس به ایران بازگشت. این هافبک تکنیکی به ایران برگشت و با عقد قراردادی رسمی و یک سال و نیمه به پرسپولیس پیوست.

او که نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم داشت حالا می خواهد تیمش را به قهرمانی آسیا برساند.

حریف بعدی پرسپولیس هم یک تیم قطری است. تیم الریان قطر که مهدی ترابی انگیزه های فراوانی برای درخشش مقابل این تیم دارد. ستاره پرسپولیس که در بازی اول در هند هم با فرار ها و تکنیک بالایش بار ها دروازه تیم الوحده امارات را به خطر انداخت این بار می خواهد ثابت کند قطری ها در دیپورت او اشتباه نموده اند.

مهدی ترابی در این تیم پرسپولیس همه کاره است. ضربات ایستگاهی و کاشته را می زند و پنالتی زن اول تیمش است. آیا او می تواند در ملاقات امشب برابر شجاع خلیل زاده و یارانش ستاره زمین باشد؟ باید منتظر ماند و دید!

خبرورزشی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7328

به "انگیزه ویژه ستاره پرسپولیس مقابل شجاع و یارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه ویژه ستاره پرسپولیس مقابل شجاع و یارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید