اولویت بانک مرکزی در سال جدید

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران - سیاست اعتباری سال 1400 بانک مسکن از 5 فروردین در همه شعب این بانک قابل اجراست.

اولویت بانک مرکزی در سال جدید

محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن اضافه نمود: اولویت اول این بانک در امسال طرح اقدام ملی مسکن است و سعی می کنیم به تعهدات خود در این بخش عمل کنیم.

وی اضافه نمود: در این بخش تامین اقتصادی 140 هزار واحد را تعهد کردیم که حدود 20 هزار واحد آن در سال 99 محقق شد و 100 هزار واحد دیگر در سال جدید محقق می گردد.

علمداری تاکید نمود: حمایت از جمله مسکن روستایی و اشتغال زایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی که براساس قانون بودجه انجام می گردد، اولویت دیگر ما در سال 1400 است.

وی گفت: در بخش مشتریان بانک مسکن هم نیز تمرکز ما بر فراوری و ساخت مسکن است و سعی می کنیم تناسب بین وام و هزینه های ساخت مسکن برای جامعه هدف بانک مسکن که همان میانگین مسکن (متراژهای 70 تا 100 متر مربع) است، ایجاد کنیم.

علمداری گفت: در بخش تسهیلات مشارکت مدنی و بدون سپرده هم، 60 تا 70 درصد افزایش تسهیلات خواهیم داشت.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن اضافه نمود: در بخش بافت فرسوده نیز قرارداد عاملیت 40 هزار واحد را داریم که نزدیک به 20 هزار واحد آن در سال 99 انجم شد و بقیه در امسال محقق خواهد شد، برای این تعداد تسهیلات خوبی در نظر گرفته ایم که با نرخ 9 درصد است.

آقای علمداری گفت: در بخش بافت فرسوده، تسهیلات بدون سپرده را 50 تا 60 درصد نسبت به سال 99 افزایش خواهیم داد.

وی اضافه نمود: در بخش مسکن مهر نیز معین تکلیف واحدها در اولویت است و فروش اقساطی واحدهای باقی مانده که پیشرفت فیزیکی آن ها 75 تا 99 درصد باشد هم از اولویت های ماست.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: مهمترین اولویت بانک مسکن سال 99 این بود که از نظر اقتصادی به مشتریان بانک یاری کنیم و 70 تا 80 درصد به هدف خود رسیدیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7180

به "اولویت بانک مرکزی در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت بانک مرکزی در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید