ایرانسل سال جاری هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری خبرنگاران- لوح تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، برای سومین سال پیاپی، به ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کنندۀ این لوح تندیس رسید.

ایرانسل سال جاری هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

به گزارش خبرنگاران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران مالی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری، در قالب اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، عصر سه شنبه 25 خردادماه 1400، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار گردید.

در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه دهندۀ 5G در ایران، به عنوان یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در راستا دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری تقدیر شده است.

ایرانسل در سال 1399 نیز، برای هفتمین سال متوالی، پیروز شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان، دریافت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7788

به "ایرانسل سال جاری هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل سال جاری هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید