با آمدن فرهاد مجیدی و فراز کمالوند استقلال مدعی قهرمانی است

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است شرایط این تیم با بازگشت فرهاد مجیدی و اضافه شدن فراز کمالوند به کادر فنی بهتر از قبل خواهد شد.

با آمدن فرهاد مجیدی و فراز کمالوند استقلال مدعی قهرمانی است

محمد مومنی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال مقابل پیکان تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: استقلال مقابل پیکان هماهنگی تاکتیکی اش را از دست داده بود و این موضوع باعث شد تیم نتواند در این بازی عملکرد قابل قبولی داشته باشد. چند بازیکن تیم به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و به لحاظ توان بدنی افت داشتند. بعضی بازیکنان از جمله فرشید اسماعیلی شرایط خوبی داشت اما ناهماهنگی و عدم تعادل بین بازیکنان باعث شد آن ها به خواسته شان نرسند. البته این موضوع شاید به این خاطر بود که استقلال در تعطیلات از بازی های تیمی دور مانده بود و باعث شد هماهنگی اش را از دست بدهد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به سبک بازی استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: استقلال مقابل پیکان 30 الی 40 درصد موقعیت گلزنی داشت اما همانطور که گفتم این موضوع به عدم هماهنگی بازیکنان برمی گردد. البته تیم پیکان هم کوشش کرد دو امتیاز به استقلال ندهد و پیروز هم شد. مهدی رحمتی هم در تیم شهرخودرو چنین کوششی کرد و باعث توقف پرسپولیس شد.

مومنی در خصوص شرایط تیم استقلال بیان کرد: استقلال فراز و فرود زیادی داشت اما فکر می کنم با آمدن فرهاد مجیدی و فراز کمالوند که سرد و گرم فوتبال ایران را چشیدند این تیم مدعی قهرمانی باشد. البته شاید یکی از دلایلی که باعث شد استقلال مقابل پیکان خیلی محتاط بازی کند مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و بازیکنان کوشش کردند که با احتیاط بازی نمایند تا دچار آسیب دیدگی نشوند. وقفه ای که بین بازی های رسمی به وجود آمد سبب شد که موقعیت گلزنی نسبت به بازی های قبل کمتر گردد.

وی در سرانجام درباره حضور استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: وقتی موقعیت ایجاد می گردد اما مهاجم گل نمی زند احتیاج به تمرین و قرار دریافت در شرایط مسابقه دارد. به نظرم مشکل گلزنی استقلال حل خواهد شد و جای نگرانی نیست. کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم سخت است اما این تیم می تواند با اتخاذ برنامه ریزی و روش درست نتیجه بگیرد. استقلال پیشینه خوبی در آسیا دارد و حریفان از استقلال وحشت دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7191

به "با آمدن فرهاد مجیدی و فراز کمالوند استقلال مدعی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آمدن فرهاد مجیدی و فراز کمالوند استقلال مدعی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید