بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم، بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

به گزارش مجله هاستفا، ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: مسئولان شهرستان رامهرمز بعد از بازی های وزنه برداری قهرمانی دنیا فقط 900 هزار تومان پول به من دادند.

بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم، بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

رضا دهدار ملی پوش دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در گفت وگو با ، درباره شرایط این روز های تمرین خود برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور گفت: با توجه به تمریناتی که انجام دادم برای این بازی های آماده هستم و خدا را شکر می کنم. بعد از بازی های قهرمانی دنیا تمریناتم را ادامه دادم. روز پنجشنبه نیز در دسته 96 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور روی تخته خواهم رفت.

پس از رقابت های دنیای تایلند تمریناتم را ادامه دادم

دهدار ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی هایی که داشتم، تمریناتم را پس از بازی های قهرمانی دنیا تایلند ادامه دادم تا آمادگی کاملی برای اردوی تیم داشته باشم. در وزن 96 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور برای استان خوزستان وزنه خواهم زد و بلافاصله خودم را برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می کنم.

بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم

دارنده مدال برنز دسته 102 کیلوگرم بازی های دنیای تایلند در خصوص حضور نداشتنش در رقابت های المپیک 2020 توکیو توضیح داد: پارسال در بازی های انتخابی المپیک شرکت نکردم و این برای من یک بدشانسی بزرگ است. به هر حال با توجه به شرایط سنی ام برای المپیک بعدی کوشش خواهم کرد.

مسئولان شهرستان رامهرمز وعده می دهند، عمل نمی نمایند

دهدار درباره شرایط نه چندان مناسب تمریناتش در استان خوزستان و شهرستان راهرمز اعلام کرد: در شهرستان رامهرمز، مسئولان وعده های زیادی دادند، اما به هیچکدام آن ها عمل نکردند. قول دادند که سالنی را به نام من نمایند و سالنی هم که در آن تمرین می کنم را از لحاظ سخت افزاری مجهز می نمایند. نه تنها سالنی را به نام من نکردند، بلکه سالن تمرین خودم را نیز مجهز و تعمیر نکردند.

اسم من را از روی تابلو خیابان برداشتند

ملی پوش وزنه برداری کشورمان درمورد سالنی که گفته می شد قرار است بعد از بازی های قهرمانی دنیا به نام او گردد، گفت: خیر سالنی به نام من نزدند و حتی پس از آن که نام من را روی تابلو یکی از خیابان های شهرستان قرار دادند، بعد از مدتی نام من حذف شد. ابتدا به من گفتند، چون نام یکی از شهدا در گذشته روی آن خیابان بوده چنین کاری کردند که بعد از تحقیقی کردم متوجه شدم که این کار برای بعضی افراد جنبه تبلیغاتی داشته و بعد از انتخابات یا همان خیابان و یا یک خیابان دیگر به نام من خواهد شد.

مسئولان رامهرمز نیز بعد از بازی های قهرمانی دنیا فقط 900 هزار تومان پول به من دادند

دهدار اضافه کرد: مسئولان رامهرمز نیز بعد از بازی های قهرمانی دنیا فقط 900 هزار تومان پول به من دادند و اصلا همچنان در شوک هستم و باید بگویم که انگیزه ام را از دست دادم. خدا را شکر می کنم که یک خانواده ورزشی دارم و پدر و مادرم به من انگیزه می دهند و بار ها به من گفتند که هدف من باید بالاتر از این حرف ها باشد. اما همه می دانند که وزنه برداری یک رشته پُر خرج است. در طول ماه حدود 4 تا 5 میلیون تومان خرج بدن خود می کنم. نمی دانم که این خرج ها را باید از کجا بیاوریم.

10 روز برق سالن تمرینم قطع بود

او اضافه کرد: با یک باران، از 10 نقطه سقف سالن آب ریزش می نماید و تمام وسایل مان خیس می گردد. بعد از یک باران شدید، برق سالن نیز قطع شد. یکی از کابل های اصلی برق سالن تمرینم از بین رفته بود و هر چقدر با برقراری تماس، برای رفع شدن این مشکل کوشش می کردم، می گفتند باید حدود 5 میلیون به حساب اداره برق واریز کنیم. در شهرستان هر کاری بخواهیم انجام بدهیم باید از هزینه شخصی استفاده کنیم. یعنی در هیئت استانی پولی وجود ندارد و کسی هم نمی تواند به وسیله هیئت یاری کند. حدود 10 روز در ایامی که بارش ها زیاد شده بود، برق سالن تمرینم قطع بود. تا اینکه یک خیری پیدا شد و این مشکل را رفع کرد.

علی مرادی و فدراسیون وزنه برداری تمام کوشش خود را نموده اند

ملی پوش وزنه برداری درمورد حمایت های فدراسیون وزنه برداری توضیح داد: شخص علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری تمام کوشش خود را می نماید تا به بهترین شکل اردو های تیم ملی برگزار گردد. در ایامی که برای مسابقات دنیای در اردو بودیم، شاهد زحمات شبانه روزی او بودم و هیچ کم و کسری نداشتیم. اردوی جدید نیز برای مسابقات آسیایی و جام فجر تدارک دیده شده و مطمئن هستم که در این اردو نیز شریط خوبی خواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2375

به "بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم، بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از مدال جهانی فقط 900 هزار تومان پول گرفتم، بدشانس هستم که در المپیک توکیو حضور ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید