بیش از 78 هزار نفر در کنکور ارشد 1401 ثبت نام کردند

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 سه شنبه 23 آذر به انتها می رسد، گفت: تا به امروز بیش از 78 هزار نفر در این آزمون ثبت نام نموده اند.

بیش از 78 هزار نفر در کنکور ارشد 1401 ثبت نام کردند

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد. بعلاوه بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 می توانند در آزمون ثبت نام و شرکت نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: فرصت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از سه شنبه 16 آذر آغاز شده است و در روز سه شنبه 23 آذر به انتها می رسد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می گردد.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با آغاز ثبت نام، در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و تا به امروز 78 هزار و 700 نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ثبت نام نموده اند.

زرین آمیزی تاکید نمود: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورت دارا بودن شرایط می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما) در آزمون ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10028

به "بیش از 78 هزار نفر در کنکور ارشد 1401 ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 78 هزار نفر در کنکور ارشد 1401 ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید