تاوکیو: انجام بازی محبت آمیز قدم بعدی پروژه بزرگ ماست، کارها را انجام می دهم و حرف نمی زنم

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بیان کرد که انجام بازی محبت آمیز تیم های ملی ایران و ایتالیا قدم بعدی پروژه بزرگ تفاهمنامه فدراسیون دو کشور است.

تاوکیو: انجام بازی محبت آمیز قدم بعدی پروژه بزرگ ماست، کارها را انجام می دهم و حرف نمی زنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از امضای تفاهم نامه با علی کفاشیان برای فعالیت های دوجانبه فدراسیون ایران و ایتالیا بیان کرد: به ایران آمدم تا فعالیت های رو به رشدی را با هم داشته باشیم و طی صحبت هایی که داشتیم سال آینده قرار است یک بازی محبت آمیز بین تیم های ملی دو کشور برگزار گردد.

وی درباره فعالیت های فدراسیون های دو کشور و جزئیات تفاهم نامه گفت: فقط مسئله آموزشگاه و فوتبال نیست بلکه دوست داریم همکاری ها در همه سطوح باشد و به احتمال زیاد انجام اردوها و بازی های تدارکاتی در دستور کارمان خواهد بود. البته با توجه به فیفادی ها و مسابقاتی که تیم ملی ایتالیا پیش رو دارد برنامه ما تا سال آینده پر است اما سال آینده می توانیم بازی محبت آمیز ای را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد اینکه بازی محبت آمیز دو تیم و همچنین رده های مختلف سنی در تهران برگزار می گردد یا ایتالیا، گفت: اولین بازی بین تیم های زیر 17 سال دو کشور است که نیمه دوم ماه دسامبر در تهران برگزار خواهد شد. واضح است که قدم اول ما انجام این بازی تدارکاتی است و مطمئناً با امضای تفاهم نامه کار ما آغاز خواهد شد.

تاوکیو در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه برای انجام بازی محبت آمیز ایران و ایتالیا فقط صحبت های اولیه اجرا شده یا برای انجام بازی در تاریخ مشخصی هم تفاهم انجام شده است یا نه، بیان کرد: اگر به مسائل اینگونه نگاه نمی کردم و دنبال پیشرفت در کارها نبودم به اینجا نمی آمدم. به تنهایی به ایران آمدم تا پیشرفت کارها بهتر انجام گردد. بعد از آمدن آقای کفاشیان و نبی به ایتالیا پروژه های مختلفی را پیش رو خواهیم داشت و مطمئناً در قدم های بعدی پیشرفت چندبرابری داریم. انجام بازی تدارکاتی دو تیم نیز قدم بعدی پروژه بزرگ ماست. باید بگویم من در ایتالیا به این معروف هستم که کارها را انجام می دهم و حرف نمی زنم.

به گزارش خبرنگاران، علی کفاشیان در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا همکاری با فدراسیون های بزرگ دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است یا فقط با فدراسیون ایتالیا تفاهم نامه امضا نموده اند، گفت: همه می دانند که ایتالیا در جهان صاحب سبک خاص در فوتبال است و تجربه بالایی در فوتبال دارد به خصوص اینکه آموزشگاه فوتبال آنها بیش از 60 سال تجربه دارد و در رده هشت تا 14 سال بازیکن تربیت می نماید.

وی اضافه کرد: باید بگویم برای انجام بازی تدارکاتی همواره زمان وجود دارد و برنامه ریزی ها صورت می گیرد و ما باید برای گره زدن فوتبال پایه ایران و ایتالیا یک کار اساسی انجام دهیم. مطمئناً رشد فوتبال پایه در اولویت کار ما قرار گرفته است و امیدوارم دکتر علیزاده با تجربه ای که دارد از این فرصت به خوبی استفاده نموده و شرایط خوبی را در فوتبال پایه کشورمان رقم بزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1036

به "تاوکیو: انجام بازی محبت آمیز قدم بعدی پروژه بزرگ ماست، کارها را انجام می دهم و حرف نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاوکیو: انجام بازی محبت آمیز قدم بعدی پروژه بزرگ ماست، کارها را انجام می دهم و حرف نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید