تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است

به گزارش مجله هاستفا، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه آستان قدس یک مجموعه فرهنگی خدمات رسان از نظر معنوی و مادی به مردم بوِیژه مردم مستضعف است، توضیح داد: تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی و برخورد جدی آمریکا با مردم و افکار مردم است.

تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران؛ با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا گفت: این نوع اقدام از طرف خزانه داری کل آمریکا نشان از استیصال سیاسی و شرایط وخیم آمریکا و نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که آمریکا به این جمعبندی می رسد تا یک مرکز فرهنگی که متعلق به پیشوای مسلمانان و شیعیان است و مورد احترام همه ملت ها بویژه ملت ایران است را تحریم بکند.

وی تاکید نمود: این اقدام آمریکا خط بطلانی بر تمام ادعا هایی است که آمریکا در گذشته از آزادی، احترام به مردم، احترام به عقاید و احترام به یک ملت داشت.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در شرایطی نهاده شد که با توجه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور و شرایط بوجود آمده در این کشور و به سرانجام رسیدن ترامپپیسم، که تفکر و خشونتی که آمریکائی ها برای یک دوره چهار ساله انتخاب کردند، دست به این اقدام زد.

حاجی بابایی با بیان اینکه آمریکا از مرز خط قرمز بین المللی عبور کرد، اضافه کرد: این هم یکی از خطوطی است که باز آمریکائی ها از آن عبور کردند مثل خطوط دیگری آمریکائی ها در صحنه بین المللی و در کشور های دیگر و بویژه در کشور ما از آن عبور کردند.

وی با بیان اینکه آستان قدس یک مجموعه فرهنگی خدمات رسان از نظر معنوی و مادی به مردم بوِیژه مردم مستضعف است، توضیح داد: این اقدام آمریکا نشان از مبارزه جدی و برخورد جدی آمریکا با مردم و افکار مردم است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اقدام آمریکا بیانگر نوع تفکر و اندیشه ای است که بر آمریکا حاکم شده، اضافه کرد: این سیاست های غلط زیاد طولانی نخواهد شد و ما از مرز تحریم ها عبور خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6490

به "تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید