ترامپ دموکراتها را به جنگ علنی علیه دموکراسی آمریکا متهم کرد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ در نامه ای شش صفحه ای خطاب به نانسی پلوسی نوشت که بندهای قانونی استیضاح که هفته گذشته در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید، به هیچ وجه جرم، تخطی از قانون، و قانون شکنی را شامل نمی گردد.

ترامپ دموکراتها را به جنگ علنی علیه دموکراسی آمریکا متهم کرد

ترامپ در این نامه که روز سه شنبه از سوی کاخ سفید منتشر شد، روندهای قانونی برای استیضاح خود را یک کودتای غیرقانونی و کورکورانه علیه دموکراسی آمریکا و انتخابات 2016 خواند و آن را محکوم کرد.

رئیس جمهور آمریکا دموکراتهای مجلس نمایندگان را متهم کرد که اختلاف نظر و عدم توافق در سیاستها میان دو بخش دولت (کاخ سفید و مجلس نمایندگان آمریکا) را به بهانه ای برای استیضاح او تبدیل نموده اند.

ترامپ با متهم کردن دموکراتها به صرف سه سال زمان برای بی اثر کردن نتایج انتخابات 2016 آمریکا نوشت که شما [دموکراتها] دموکراسی را دشمن خود می دانید.

رئیس جمهور جمهوریخواه آمریکا در ادامه نوشت که این استیضاح چیزی بیش از یک کودتای غیرقانونی و کورکورانه نیست و اضافه کرد رأی موافق هر عضو کنگره به این استیضاح نشاندهنده عمق هتاکی و بی احترامی آنان به رأی دهندگان و همچنین بیزاری اشان از حاکمیت قانون در آمریکا است.

وی در انتها این نامه شش صفحه ای نوشت که انتظار ندارد دموکراتها عملاً هوس استیضاح را رها نمایند و اینکه او این نامه را با قصد ثبت آن در تاریخ و درج نظرات خود بطور ماندگار و دائمی نوشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2124

به "ترامپ دموکراتها را به جنگ علنی علیه دموکراسی آمریکا متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ دموکراتها را به جنگ علنی علیه دموکراسی آمریکا متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید