تشریح برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال، برنامه ریزی برای فصل بعد

به گزارش مجله هاستفا، شهرام عظیمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای آغاز رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در حال حاضر ستاد ملی مبارزه با کرونا آزاد سازی فعالیت های ورزشی را اعلام نکرده است. برنامه فدراسیون بر اساس پیش بینی است و قطعیتی در آن وجود ندارد چرا که ممنوعیت ملی داریم. اما از طرف دیگر چون نمی توانستیم بلاتکلیف باشیم چند برنامه را در نظر گرفته ایم.

تشریح برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال، برنامه ریزی برای فصل بعد

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال ادامه داد: همانطور که داورزنی اعلام نموده است قرار بر این است اگر شرایط کرونا مساعد باشد رقابت های لیگ برتر را از شهریور ماه شروع کنیم. این اتفاق خرسندی است چرا که در برنامه ریزی اجرا شده هفته ای یک بازی خواهیم داشت و تا فروردین ماه مسابقات به انتها خواهد رسید تا تیم ملی تغذیه گردد و حضوری مقتدرانه در المپیک توکیو داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای شروع رقابت های لیگ برتر در شهریور ماه امسال، مکاتبات خود را با مدیران عامل باشگاه ها از هفته گذشته شروع کردیم. اعلام نموده ایم تا انتها خرداد ماه به صورت مکتوب حضور در مسابقات را اعلام نمایند. ثبت نام ها و واریز مبالغ نیز تا تیرماه انجام گردد. قرعه کشی مسابقات نیز 22 تیرماه انجام خواهد شد و سپس 12 مرداد ماه زمان برای ارسال مدارک و قرارداد بازیکنان به سازمان لیگ است تا ان شاءالله لیگ پویا و با نشاطی داشته باشیم.

عظیمی اظهار کرد: طبق اعلام رئیس فدراسیون، برای ورود به رقابت های لیگ برتر و دسته یک شروطی مشخص شده است که مسائل اقتصادی در این شروط مهم تر است. استطاعت اقتصادی تیم ها برای حضور در لیگ را خواهیم سنجید تا تیم هایی که پتانسیل حضور در رقابت ها را دارند وارد مسابقات شوند. تیمی که تسویه حساب نکند حق شرکت در لیگ را نخواهد داشت. تیمی که یک میلیارد بدهی دارد نمی تواند در مسابقات شرکت کند.

رئیس سازمان لیگ توضیح داد: به همراه داورزنی محکم ایستاده ایم تا نظم و انضباط اقتصادی در سازمان لیگ داشته باشیم. دنبال موضوع شخصی نیستیم و هدف این است حق بازیکنان، مربیان و شأن والیبال حفظ گردد.

وی در انتها درباره شرایط تیم پیغام نیز گفت: نه پیغام بلکه هیچ تیمی بدون تسویه حساب نمی تواند در مسابقات شرکت کند. پیش بینی ما حضور 14 تیم در مسابقات است اما مطمئن باشید تعداد تیم ها کاهش خواهد یافت و همه تیم ها نمی توانند تسویه حساب کامل انجام دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3991

به "تشریح برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال، برنامه ریزی برای فصل بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال، برنامه ریزی برای فصل بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید