توزیع 44 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین

به گزارش مجله هاستفا، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 44 هزار و 322 حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال گذشته تا کنون با نرخ مصوب بین رانندگان اتوبوس و کامیون های برون شهری این استان توزیع شده است.

توزیع 44 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، تیمور باقری امروز (سه شنبه) با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های فراوری، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد اضافه نمود: توزیع عادلانه و ارزان لاستیک در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای استان از سال گذشته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای طرح تاکنون 37 هزار و 236 حواله از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان صادر که در نهایت منجر به تحویل 44 هزار و 322 حلقه لاستیک به رانندگان ناوگان اتوبوسی و باری استان از سوی سازمان صمت شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مسئله ای در توزیع لاستیک وجود ندارد، گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان برای دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک موردنیاز اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را به وسیله سامانه پیامکی 3000141 و سامانه تلفن گویای 141 این نهاد انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1688

به "توزیع 44 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 44 هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید