حامد لک بازنده پرونده شکایت مدیر برنامه اش اعلام شد

به گزارش مجله هاستفا، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به محکومیت سنگربان پرسپولیس در پرونده شکایت مدیر برنامه اش رای داد.

حامد لک بازنده پرونده شکایت مدیر برنامه اش اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، حامد لک در شرایطی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را امضاء کرد که بدون حضور مدیر برنامه پای میز مذاکره با مدیران این تیم نشست و پس از انجام مذاکره و توافق نهایی، قراردادش را به ثبت رساند.

اما این دروازه بان پیش از اینکه قراردادش با پرسپولیس را در تاریخ یازدهم شهریورماه 99 امضاء کند، برای فسخ قرارداد با مدیر برنامه خود اقدام کرد و درخواست خود را در تاریخ بیستم مردادماه 99 به کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال ارائه داد تا به نوعی اعلام کند از این پس هیچ مدیر برنامه ای ندارد.

چنین اتفاقی و عقد قرارداد حامد لک با پرسپولیس موجب شد تا این مدیر برنامه در تاریخ یکم آبان ماه 99 به اقدام دروازه بان سرخ ها برای فسخ قرارداد طرفین واکنش نشان دهد و پاسخ و شکایت خود را تحویل کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال بدهد.

لک که مدعی شده بود این کارگزار طی سال های اخیر نتوانسته پیشنهادی از تیم های مطرح برای او بیاورد و همچنین تاکید داشت در زمان انتقال به ماشین سازی(پیش از فصل 98-97) این کارگزار نقشی نداشته، با پیشنهاد مستقیمِ مسؤولان و کادر فنی این تیم به تبریز سفر نموده و درباره مباحث اقتصادی صحبت های خود را انجام داده، مستندات خود را به کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال ارائه داد.

کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال پس از آنالیز اظهارات دروازه بان پرسپولیس به نفع او رای داد و قرارداد با مدیر برنامه اش که همچنان مدت زمان آن باقی مانده بود را بی اعتبار خواند ولی اکنون کمیته استیناف، رای صادر شده توسط کمیته مشخص شرایط را رد کرد.

پس از رای ابتدایی توسط کمیته مشخص شرایط، مدیر برنامه حامد لک نسبت به رای صادر شده اعتراض می نماید و شکایت خود را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به ثبت می رساند که این کمیته پس از آنالیز مستندات موجود، رای به این کارگزار می دهد و دروازه بان پرسپولیس را محکوم می نماید.

اکنون با حکمی که کمیته استیناف فدراسیون فدراسیون فوتبال صادر نموده، این کارگزار می تواند برای دریافت حق انتقال خود اقدام کند و بدون شک این درخواست می تواند واکنش حامد لک و شکایت جدیدی توسط این دروازه بان به فدراسیون فوتبال را به همراه داشته باشد.

این رای در حالی توسط کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال صادر شده که کمتر از یک هفته به بازی دربی است و چنین اتفاقی می تواند حامد لک را از نظر روحی برای ملاقات با استقلال تحت تاثیر قرار دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6416

به "حامد لک بازنده پرونده شکایت مدیر برنامه اش اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد لک بازنده پرونده شکایت مدیر برنامه اش اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید