حل مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان پلدختر

به گزارش مجله هاستفا، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

حل مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان پلدختر

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تامین آب شرب ابتدایی ترین خواسته مردم است، گفت: مشکل روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

سید حمیدرضا کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی روستاهای مناطق سیل زده پلدختر اظهار کرد: در سیل مدیران استان سنگ تمام گذاشتند و شورای اداری و دستگاه های اجرایی در این شهرستان مستقر شده و فعالیت های خوبی داشتند.

وی اعلام نمود: مسائل پلدختر در یک یا دو سال گذشته و سیل ایجاد نشده و از گذشته های دور ب i جا مانده و باید برای برطرف آنها کوشش کنیم.

کاظمی با بیان اینکه در بخش آب روستایی زحمات زیادی توسط شرکت آبفا کشیده شده که جای قدردانی و تشکر را دارد و اکثر مسائل حل شده است، اضافه نمود: با بهره برداری از چاه پاعلم و خط انتقال آن و روستاهای اطراف مثل دره خزینه، چم گرداب و غیره بدون شک مشکل روستاهای جنوب شهرستان حل خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در بعضی روستاهای دیگر شهرستان نیز مسائلی وجود دارد که با همکاری شرکت آبفار لرستان قرار است این مسائل به زودی برطرف گردد.

وی با بیان اینکه تامین آب شرب ابتدایی ترین خواسته مردم است، تاکید نمود: در این خصوص نباید از هیچ کوششی دریغ گردد.

کاظمی با اشاره به روستاهای زیودار، زورانتل، سرنجه و روستاهای اطراف آن نیز گفت: شاید این روستاها در شرایط فعلی احتیاج آبی خود را برطرف نمایند ولی در فصل گرما به آب احتیاج خواهند داشت. باید چاهی برای آنها در نظر گرفته و مطالعات آن نیز صورت گرفته است.

این نماینده مجلس افزود: امیدواریم مسائل باقیمانده در بخش آب شرب روستایی شهرستان پلدختر هرچه سریع تر برطرف گردد.

لازم به ذکر است در سیل اخیر لرستان 964 روستا با قطعی آب و تخریب خطوط انتقال یا مشکل در تأمین آب شرب روبرو شدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1787

به "حل مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل آب روستاهای جنوب شهرستان پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید