خبرنگاران آران و بیدگلی ها پارسال افزون بر 3 میلیارد تومان به بهزیستی یاری کردند

به گزارش مجله هاستفا، کاشان - خبرنگاران - رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل گفت: مردم این شهرستان در سال 1399، سه میلیارد و 120 میلیون تومان در بخش دولتی و غیردولتی برای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد یاری کردند.

خبرنگاران آران و بیدگلی ها پارسال افزون بر 3 میلیارد تومان به بهزیستی یاری کردند

حیدر ایمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مردم نیکوکار آران و بیدگل نزدیک به یک میلیارد و 50 میلیون تومان در بخش دولتی و حدود 2 میلیارد و 70 میلیون تومان در بخش غیردولتی (خیریه ها) یاری کردند.

وی ادامه داد: نزدیک به یک میلیارد و 750 میلیون تومان از یاری های انجام شده به بخش دولتی و غیردولتی بهزیستی آران و بیدگل به صورت نقدی و سایر یاری ها به صورت غیرنقدی و خدماتی بوده که پنج درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به فعالیت چهار مرکز غیردولتی زیر نظر اداره بهزیستی آران و بیدگل افزود: یاری های جمع آوری شده در راستای نیازهای مددجویان زیر پوشش این شهرستان در زمینه های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسایل ضروری تخصیص می یابد.

رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل با یادآوری نقش مهم نیکوکاران در یاری به بهزیستی در زمینه های مختلف گفت: اجرای برنامه های این نهاد تنها با اعتبارهای دولت تحقق نخواهد یافت و این مهم نیازمند مشارکت های مردم به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی است.

ایمانیان با تاکید بر بهره برداری از همه ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف گفت: 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 232 نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی آران و بیدگل هستند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7428

به "خبرنگاران آران و بیدگلی ها پارسال افزون بر 3 میلیارد تومان به بهزیستی یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آران و بیدگلی ها پارسال افزون بر 3 میلیارد تومان به بهزیستی یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید