خبرنگاران 600 بسته غذایی و بهداشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش مجله هاستفا، یاسوج- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 600 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش 700 میلیون ریال در میان خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی و محروم این استان توزیع شد.

خبرنگاران 600 بسته غذایی و بهداشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

سید امان الله جهانبین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: جمعیت هلال احمر این استان طرح فرشتگان رحمت را با هدف یاری به اقشار بی بضاعت و محروم، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه به یاری خیران و داوطلبان این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز این افراد در مناطق محروم، 600 بسته سبد غذایی و بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این مناطق توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: این یاری ها شامل اهدای 160بسته سبد غذایی و معیشتی به ارزش بیش از 300 میلیون ریال و توزیع 440 بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی و چهار هزار عدد ماسک دولایه به ارزش 400 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار استان بوده است.

جهانبین تاکید کرد: توزیع این بسته های بهداشتی و غذایی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده و امید است با یاری خیران روز به روز این اقدامات خیرخواهانه افزایش یابد.

هم اکنون پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای دائم، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان و 9 پایگاه موقت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

تمامی نیروهای عملیاتی، تیم های امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و بهداشت و درمان از 15 اسفند سال گذشته تا عادی شدن شرایط موجود در آماده باش کامل قرار دارند و همچنین مرخصی ها و ماموریت های غیر ضروری کارکنان از جمله معاونان و رئیس های این جمعیت لغو شده است.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز شنبه 223 نفر شامل 119 مرد و 104 زن است.

استان 720 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3588

به "خبرنگاران 600 بسته غذایی و بهداشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 600 بسته غذایی و بهداشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید