رئیس سازمان پدافند غیرعامل به العهد: ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران در گفت وگو با یک وبگاه لبنانی تأکید کرد، ایران زیرساخت های قدرتمندی برای مقابله با تهدیدات دشمنان دارد و پیروز به شکست توطئه های آنان شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل به العهد: ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبگاه لبنانی العهد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت وگویی با سردار غلامرضا جلالی رئیس این سازمان انجام داد.

جلالی به العهد گفت، ایران زیرساخت های قدرتمندی برای مقابله با حملات سایبری دارد و تمام ادعاهای آمریکا مبنی بر حمله سایبری به ایران در این برهه فقط کذب و ادعاهای پوچ بود.

وی در پاسخ به این سوال که صندلی ایران در مقابله با تهدیدات در زمینه پدافند غیرعامل کجاست؟ گفت: جمهوری اسلامی ایران با انواع تهدیدات در منطقه روبروست که پدافند غیرعامل باید با آنها مقابله کند. ما در چندین زمینه از جمله نظامی، امنیتی، سایبری و مالی رویارویی مستقیم با آمریکا داریم. دشمن دنبال دستیابی به آنچه است که می تواند در این سطوح کسب کند. اما اگر بخواهیم صندلی ایران در مقابله این تهدیدات را بدانیم باید میزان تأثیر آن را آنالیز کنیم؛ آیا ما اکنون با مشکل نظامی روبرو شده ایم؟ خیر. آیا با بحران امنیتی روبرو شده ایم؟ خیر. آیا در زمینه سایبری مسئله ای داریم؟ خیر. در زمینه مالی نیز از نقطه تعادل عبور نموده ایم و به نقطه فرصت های مالی رسیده ایم.

سردار جلالی ادامه داد: در زمینه سیاسی نیز شاهد چنددستگی در داخل نیستیم بلکه برعکس، این تهدیدات منجر به تقویت وحدت و همبستگی در کشور بویژه در زمینه مقاومت و دفاع از کشور شد. تمام این تحولات تأکید می نماید که جمهوری اسلامی ایران در شکست توطئه های دشمن پیروز بوده و توانسته (قدرت) بازدارندگی در برابر دشمن را تحمیل کند.

پدافند غیرعامل در ایران زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح است و هشت آبان به نام روز پدافند غیرعامل در ایران نامگذاری شده است.

ق

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 993

به "رئیس سازمان پدافند غیرعامل به العهد: ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان پدافند غیرعامل به العهد: ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید