راه اندازی پویش تندرست باش ای ایران

به گزارش مجله هاستفا، پویش تندرست باش ای ایران با هدف تقویت روحیه مردم ایران و مشارکت بزرگان فرهنگ و هنر در جریان مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد.

راه اندازی پویش تندرست باش ای ایران

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، هرچند کرونا، این روزها به کلیدواژه پیام ها و صحبت های اصلی مردم تبدیل شده است، اما تجربه نشان داده است، در شرایط بحرانی، تقویت روحیه هموطنان و انتشار پیام های امیدبخش نقش بسزایی در حفظ سلامت روحی و روانی جامعه دارد.

در این راستا، موسسه خانه کتاب از اهالی فرهنگ و هنر دعوت کرده که با مشارکت در پویش #تندرست-باش-ای-ایران پیام های صوتی خود را با مردم ایران به اشتراک بگذارند. این پیام ها همراه با تصویر چهره های سرشناس حوزه کتاب و نشر، در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تا به امروز در این پویش چهره هایی مانند سعید تشکری(نویسنده)، محمدجعفر یاحقی(نویسند و پژوهشگر)، قاسم رفیعا(شاعر)، ابوالقاسم غلامی مایانی راد(شاعر و پژوهشگر) و احمد آرام(نویسنده)، حسن بلخاری(پژوهشگر و رئیس انجمن آثار و مفاخر)، نیکنام حسینی پور(مدیرعامل موسسه خانه کتاب) مشارکت داشته اند.

محبوبه نجف خانی، افسانه شعبان نژاد و مصطفی رحمان دوست و نوید فرخی از مترجمان، نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان و موسی بیدج، تهمینه حدادی، غلامرضا امامی، هاشم اکبریانی و رضا کاظمی، منصوره اتحادیه و علی بلوکباشی از دیگر شاعران و نویسندگان کشورمان هستند که در این پویش مشارکت داشته اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3007

به "راه اندازی پویش تندرست باش ای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش تندرست باش ای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید