زادبوم: بیش از 1200 کارت بازرگانی برطرف تعلیق شدند

به گزارش مجله هاستفا، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با توجه به تسریع فرایند ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان، بیش از یک هزار و 200 کارت بازرگانی برطرف تعلیق شده است.

زادبوم: بیش از 1200 کارت بازرگانی برطرف تعلیق شدند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم گفت: از ابتدای شهریورماه امسال تا به امروز و بر اساس اقدامات کمیته اقدام ارزی در این سازمان و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها کارت بازرگانی یک هزار و 234 صادرکننده برطرف تعلیق شده و این دسته از صادرکنندگان توانسته اند فرایند فعالیت های بازرگانی خود را استمرار بخشند.

وی، مصوبه 177 ستاد هماهنگی مالی دولت و همچنین تفویض اختیار صورت گرفته در مورد پیگیری ایفای تعهدات ارزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت را راهگشا دانست و تاکید نمود: با تشکیل کمیته اقدام ارزی و برگزاری بیش از 20 نشست و حدود 60 مصوبه، بخش اعظم مسائل صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی مرتفع شده است.

مسئول کمیته اقدام ارزی توضیح داد: راهبرد این کمیته کوشش برای حل مسائل صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی است.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: در جلسات آینده کمیته اقدام ارزی در مورد وحدت رویه در استفاده از ابزار های تشویقی و تنبیهی جهت ایفای تعهدات ارزی بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش از این اعلام شده بود 40 میلیارد یورو از تعهدات ارزی صادرکنندگانی که از 22 فروردین 1397 تا 30 آذر امسال صادرات داشته اند، به کشور بازگشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6749

به "زادبوم: بیش از 1200 کارت بازرگانی برطرف تعلیق شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زادبوم: بیش از 1200 کارت بازرگانی برطرف تعلیق شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید