زمان برگزاری لیگ باشگاه های کشتی جهان تغییر نمی کند، برگزاری دو مسابقه در هفته و تعویق رقابت ها در یک صورت

به گزارش مجله هاستفا، با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کشتی با توجه به محدودیت زمانی و فشردگی مسابقات، در هفته دو مسابقه لیگ برتر کشتی برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری لیگ باشگاه های کشتی جهان تغییر نمی کند، برگزاری دو مسابقه در هفته و تعویق رقابت ها در یک صورت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز 22 مهر لیگ برتر کشتی آزاد و 23 مهر لیگ برتر کشتی فرنگی آغاز خواهد شد. با توجه به فاصله زمانی تا لیگ باشگاه های جهان، لیگ فرنگی نهایتا باید تا 28 آبان به اتمام رسد و لیگ آزاد نیز تنها تا 5 آذر فرصت خواهد داشت که پرونده اش بسته شود تا تیم های اول و دوم به عنوان نماینده ایران در لیگ باشگاه های جهان به اتحادیه جهانی معرفی شوند.

براین اساس قرار است هفته ای دو مسابقه از لیگ آزاد و فرنگی برگزار شود تا رقابت ها در موعد مقرر به خاتمه رسد.

مسابقات لیگ باشگاه های جهان قرار است طی روزهای 13 تا 15 آذرماه در رشته فرنگی و 27 تا 29 آذر ماه در رشته آزاد به میزبانی ایران برگزار شود که هنوز شهر محل برگزاری آن انتخاب نشده است.

با توجه به رایزنی به عمل آمده با اتحادیه جهانی، با توجه به فشردگی تقویم اتحادیه به خاطر برگزاری مسابقات مختلف و گزینشی المپیک، امکان تغییر و جابه جایی این مسابقات وجود ندارد.

لیگ برتر با دو کیلوگرم ارفاق برگزار می شود و وزن کشی روز قبل از مسابقه به انجام می رسد. همچنین تیم ها اجازه دارند با 25 کشتی گیر قرارداد ببندند و به همین دلیل تنها اگر یک تیم بیش از 3 ملی پوش در ترکیب تیم های اعزامی به مسابقات امیدهای جهان و ارتش های جهان داشت، می تواند درخواست تعویق مسابقه اش را دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 425

به "زمان برگزاری لیگ باشگاه های کشتی جهان تغییر نمی کند، برگزاری دو مسابقه در هفته و تعویق رقابت ها در یک صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری لیگ باشگاه های کشتی جهان تغییر نمی کند، برگزاری دو مسابقه در هفته و تعویق رقابت ها در یک صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید