زمان مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال معین شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مشترک مدیران عامل باشگاه های لیگ فزونی با کادرفنی تیم ملی فوتسال در راستای ایجاد شرایط مناسب و همفکری مجموعه فوتسال کشور جهت موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 با حضور رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون، رییس کمیته فوتسال، سرپرست سازمان لیگ فوتسال از ساعت 10:15 در سالن روابط عمومی برگزار گردید.

زمان مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال معین شد

پس از بیان نقطه نظرات مختلف و تشریح اهمیت مسابقات پیش روی تیم ملی فوتسال مقرر شد مسابقات مرحله نخست پلی آف لیگ برتر تا 30 دیماه به اتمام برسد و پس از آن بازیکنان در اختیار کادرفنی تیم ملی فوتسال قرار بگیرند.

ضمن اینکه درخصوص زمان برگزاری مرحله دوم پلی آف نیز پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی (حدود 18 اسفند به بعد) تصمیم گیری خواهد شد.

مسابقات مرحله نخست در روزهای پنجشنبه مورخ 26 دیماه و دوشنبه 30 دیماه برگزار خواهد شد و در صورت انجام بازی در دور سوم مرحله نخست پلی آف، مسابقه مربوطه روز چهارشنبه دوم بهمن ماه برگزار گردد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران اسفندماه سال جاری در جام ملت های آسیا حاضر می شود. این مسابقات به میزبانی ترکمنستان برگزار می گردد. تیم ایران در این بازی ها در گروه چهارم با تیم های تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2224

به "زمان مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مرحله اول پلی آف لیگ برتر فوتسال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید