سامانه موجود آموزش آنلاین برای دانشجویان زنجان به صرفه تر است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/زنجان به دنبال اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه زنجان مبنی بر آموزش و یادگیری ضعیف در آموزش مجازی، اعم از مسائل زیرساختی، نرم افزاری، کاربردی و تنظیمات موجود در سامانه، موضوع از سوی خبرنگار خبرنگاران پیگیری شد.

سامانه موجود آموزش آنلاین برای دانشجویان زنجان به صرفه تر است

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان در این رابطه گفت: اشکال و قطع و وصل شدن صدا در زمان برگزاری کلاس مجازی، از جمله موارد مورد اعتراض دانشجویان است.

حبیب الله زلفخانی با اشاره به اینکه بحث آموزش مجازی برای دانشگاه زنجان جدید بوده، به طوری که هنوز به آن عادت نکرده ایم، اضافه نمود: دانشجویان با آموزش آنلاین همانند گذشته مطالب درسی را دریافت نمی کنند و مطالب را متوجه نمی شوند و تحلیل نمی کنند که همین امر سبب نارضایتی آنان شده است.

این مسئول با بیان اینکه اکنون 10 هزار دانشجوی دانشگاه زنجان در همه مقاطع تحصیلی از طریق بستر مجازی به کلاس های خود متصل می شوند، شرح داد: در دانشگاه زنجان حدود 4500 دانشجوی خانم و آقای غیربومی در حال تحصیل هستند که بیشترین دانشجویان غیربومی مرتبط به مقطع دکتری و سپس کارشناسی تحصیل می کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی زنجان هیچ کلاسی به صورت حضوری برگزار نمی شود، ادامه داد: تنها برخی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که کارهای پژوهشی دارند به صورت حضوری فعالیت می کنند و از طرق مختلف با اساتید خود در ارتباط هستند.

زلفخانی با بیان اینکه پیش بینی شده برای ترم آینده امکانات الکترونیکی بین المللی همانند نرم افزار SKYPE و غیره برای دانشجویان دکتری فرآهم شود تا اندکی از ترافیک موجود کاهش پیدا کند، گفت: تنها مشکل موجود در سامانه های بین المللی، مصرف بالای اینترنت است ولی سامانه آموزش آنلاین نیما مصرف اینترنت پایین تری دارد و برای دانشجویان به صرفه تر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6214

به "سامانه موجود آموزش آنلاین برای دانشجویان زنجان به صرفه تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه موجود آموزش آنلاین برای دانشجویان زنجان به صرفه تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید