ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل شد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس کمیته روابط عمومی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان بوشهر از تشکیل چارت سازمانی این ستاد خبر داد.

ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی عزیززاده اضافه نمود: بر اساس چارت تشکیلی محسن گناوه ای، امید سامری و آریا بهرام آباد به ترتیب به عنوان رئیس، معاون و سخنگوی ستاد معرفی شدند.

وی بیان نمود: کمیته پشتیبانی ستاد نیز با حضور محمد اصلانی، مهران مختاری و مهدی سعیدی تشکیل شده که کار کمک رسانی به کلیه گروه ها را عهده دار شدند.

عزیززاده ادامه داد: کمیته های عملیات ضدعفونی و عملیات میدانی نیز به ترتیب با مدیریت علی طبیب نژاد و ابوذر شیخ سقا تشکیل شده که کمیته نخست کار گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و کمیته دوم رسیدگی به شرایط کنترل ورودی و خروجی شهر بوشهر را بر عهده دارد.

وی اضافه نمود: کمیته آموزش نیز با مدیریت مبین کرباسی باهدف تولید محتواهای آموزشی، علمی و فرهنگی در خصوص رعایت موارد ایمنی و کمیته خانه های مبله با مدیریت مهران مختاری برای شناسایی و اطلاع پلمب خانه های مبله شکل گرفته است.

عزیززاده اظهار کرد: کمیته اصناف نیز با مدیریت عباس عظیمی فر کار شناسایی و کمک به تعطیلی واحدهای سرپیچی کننده از مصوبه تعطیلی را برعهده گرفته است.

رئیس کمیته روابط عمومی ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان بوشهر اضافه نمود: کمیته ساماندهی نیروی انسانی نیز برای معرفی خبرنگارانان علاقه مند با هر تخصص برای همکاری با کمیته های 10 گانه با مدیریت محمد غمخوار تشکیل شده است.

وی بیان نمود: کمیته های هماهنگی با استانداری، سپاه و نیروی انتظامی نیز به ترتیب با مدیریت مهرداد زائری، عبدالله نجفی و یاسر محمدی راه اندازی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3171

به "ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد مردمی مبارزه با کرونا در بوشهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید