شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز پنجشنبه 7 اسفند 99

به گزارش مجله هاستفا، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت با توجه به ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته، میانگین کیفیت هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته و هم اکنون (7 اسفند ماه) در محدوده قابل قبول قرار گرفته است.

شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز پنجشنبه 7 اسفند 99

به گزارش ایسنا، پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز پنجشنبه (7 اسفند 99) کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

در طول روز وزش باد مؤثر از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود و کیفیت هوا در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند. با حاکمیت جو ناپایدار همراه با احتمال بارش پراکنده تا اواخر وقت پنجشنبه پیش بینی می گردد در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

در صبح روز آدینه (8 اسفند 99) با کاهش تردد خودرو ها در روز تعطیل و تداوم ناپایداری جوی انتظار می رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در شرایط قابل قبول قرار بگیرد. عدم وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود.

شایان ذکر است با کاهش تندی باد تا ساعات پایانی آدینه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 70 بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 65 است و هوا در محدوده قابل قبول قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6800

به "شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز پنجشنبه 7 اسفند 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص کیفیت هوای پایتخت امروز پنجشنبه 7 اسفند 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید