شرایطی که شما را مشمول دریافت بسته حمایتی نمی کند

به گزارش مجله هاستفا، احمد میدری شاخص های در نظر گرفته شده برای حذف 24 میلیون ایرانی از فهرست دریافت کنندگان بسته معیشتی را اعلام نمود.

شرایطی که شما را مشمول دریافت بسته حمایتی نمی کند

به گزارش، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاخص های در نظر گرفته شده برای حذف بسته معیشتی را شفاف کرد. میدری در این خصوص گفت: 17 میلیون و 700 هزار خانوار بسته حمایتی را دریافت نموده اند و این خانوار ها نزدیک به 60 میلیون نفر از جمعیت کشور را پوشش می دهد. وی تاکید نمود: 24 میلیون نفر از این بسته معیشتی برخوردار نشده اند.

وی گفت: کسانی که خودروی بالاتر از 250 میلیون تومان داشته باشند و یا ملکی با ارزش بالاتر از یک میلیارد و دویست میلیون تومان در تهران یا 900 میلیون تومان در شهرستان ها داشته باشند، مشمول این بسته نیستند. در کل خانوار های دارای مسکن، خودرو و فرد شاغل غالبا در 30 درصد بالاتر جامعه قرار می گیرند و نیازی به این بسته حمایتی ندارند. به گفته میدری طبیعتا خانوار هایی با بیش از یک شاغل نیز در این شرایط قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این شاخص ها به صورت ترکیبی و وزنی مورد آنالیز قرار می گیرد، افزود: البته افرادی که احکام حقوقی بالاتر از 5 میلیون تومان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی دارند، مشمول دریافت نخواهند بود.

میدری افزود: اعضای هیات مدیره شرکت ها، دارندگان مجوز های صنفی و ... نیز مورد آنالیز قرار می گیرند، در عین حال در جداولی که تهیه شده سقف هزینه ای خانوار های یک نفره در سال 48 میلیون تومان، دو نفره 60 میلیون تومان؛ سه نفره 72میلیون نفر، چهار نفره 84 میلیون نفر و 5 نفره 96 میلیون نفر در نظر گرفته شده و سقف بالاتر از این مشمول دریافت بسته معیشتی نیست.

وی گفت: کسانی که به عدم دریافت بسته اعتراض دارند باید به دولت مجوز بازبینی تمامی حساب های بانکی و تراکنش ها و سبد سهام را بدهند و حتی اگر کسانی این پول را دریافت نموده اند و فکر می نمایند مشمول دریافت نیستند برای ماه آینده انصراف دهند چرا که مجوز لازم برای بازبینی حساب های بانکی را به ما خواهند داد.

منبع: خبرآنلاین

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1728

به "شرایطی که شما را مشمول دریافت بسته حمایتی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایطی که شما را مشمول دریافت بسته حمایتی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید