طرح جدید فدراسیون تغییرات است نه تحولات، تیم ملی در اولویت باشد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال نخستین جلسه خود با هیات رئیسه را برگزار کرد تا اولویت های فدراسیون برای آینده و برنامه هایی که برای فوتبال کشور دارند تعیین گردد.

طرح جدید فدراسیون تغییرات است نه تحولات، تیم ملی در اولویت باشد

از اظهارنظرهای بعضی اعضای هیات رئیسه چنین برداشت می گردد که کادر مدیریتی جدید فدراسیون، قصد برون سپاری بعضی امور اجرایی و اداری خود نظیر برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی کشور را دارد تا اولویت خود را رسیدگی به تیم های ملی بزرگسالان و رده های مختلف پایه قرار دهد.

امیر حاج رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد سیاست فدراسیون فوتبال گفت: اسم این رفتار و تصمیمات را تغییرات می گذارم نه تحولات! آقای عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون صحبت از نگاه ویژه و افکار نو کرد. در شرایط کنونی فعلی که شرایط تیم ملی ایران بحرانی است اولویت باید با همین تیم باشد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر اهمیت بسزایی در نگاه جامعه جهانی فوتبال به بازیکنان تیم ملی و حتی باشگاه های ما دارد. طبیعی است همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اینکه رسیدگی به تیم ملی بسیار مهم باشد در حال حاضر خوب است.

حاج رضایی درباره سپردن برگزاری بازی های باشگاهی به سازمان لیگ که آن هم با همکاری خود باشگاه ها باشد تاکید نمود: اگر فدراسیون بتواند راه های درآمدزایی باشگاه ها را فراهم کند بسیار خوب است. رفتار فدراسیون در قبال این پروژه اهمیت ویژه ای دارد. البته مشکلاتی نیز وجود دارد. بطور مثال تمام بازی های پرسپولیس و استقلال تهران پخش مستقیم دارد اما تیم های شهرستانی از چنین پوششی برخوردار نیستند. با توجه به این تبعیض های معین آیا امکان نگاه عادلانه به درآمدزایی باشگاه ها بطور یکسان وجود دارد؟

وی توضیح داد: باید دید چه راهکارهایی از جانب فدراسیون فوتبال برای توسعه فوتبال در سراسر کشور در نظر گرفته می گردد.

حاج رضایی اضافه نمود: من مخالفتی با این موضوع که پرسپولیس و استقلال تهران سوگلی های وزارت ورزش بمانند ندارم اما باید نگاه عادلانه به فوتبال را نیز در نظر گرفت. طبیعی است این دو تیم اقبال عمومی دارند اما آیا فقط همین دو باشگاه در فوتبال ایران وجود دارند؟ باید شرایط همه تیم ها را در لیگ های مختلف که مسابقات برگزار می گردد.

مربی پیشین تیم ملی ایران یادآور شد: برای پرداخت پول به باشگاه ها باید دید از چه متر و معیاری استفاده می گردد. صندلی آنها در بین هواداران فوتبالی، پخش مستقیم بازی هایشان، ستاره ها و نتایجی که می گیرند باید حائز اهمیت باشد.

او در این باره ادامه داد: وقتی الکس فرگوسن از منچستریونایتد رفت دوران افول این باشگاه با وجود آمدن چند مربی دیگر نظیر دیوید مویس، لوئیس فن خال و خوزه مورینیو شروع شد. در چنین شرایطی اسپانسرهای این باشگاه تصمیم به اتمام همکاری با این مجموعه گرفتند چون دیگر برایشان مهم بود که چرا این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیست. در حقیقت می خواهم بگویم اگر بحث تبلیغات محیطی مطرح شده است باید به جزئیات آن پرداخت.

حاج رضایی اضافه نمود: بر هیچکس پوشیده نیست تیم های پرطرفدار باید پول بیشتری هم بگیرند اما باید هوای تیم های شهرستانی را هم داشت.

کارشناس فوتبال ایران در انتها ضمن حمایت از این دیدگاه گفت: بطور قطع از چنین نگاهی در فدراسیون فوتبال حمایت می کنم اما باید دید نحوه عمل کردن به آن چگونه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6890

به "طرح جدید فدراسیون تغییرات است نه تحولات، تیم ملی در اولویت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدید فدراسیون تغییرات است نه تحولات، تیم ملی در اولویت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید