فارس من، نیاز به بیش از 100 شتابدهنده در کشور برای حمایت از نوجوانان

به گزارش مجله هاستفا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شاید ما باید بیش از 100 شتابدهنده برای حمایت از ایده های جوانان و نوجوانان داشته باشیم تا بتوان فعالیت فرهنگی را بین آنها ترویج و استعداد آنها شناسایی کرد.

فارس من، نیاز به بیش از 100 شتابدهنده در کشور برای حمایت از نوجوانان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران،مخاطبان در سامانه فارس من به موضوع کارآفرینی در فضای مجازی اشاره کردند که حمایت از فعالیت های مثبت و سازنده فرهنگی نیز می تواند یکی از مصداق های کارافرینی باشد. این موضوع جایی اهمیت پیدا می کند که پای نسل جوان و نوجوان درمیان باشد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به فعالیت های این وزارتخانه برای تولید محتوا و پشتیبانی از جوانان و نوجوانان برای تحقق ایده هایشان توضیح داد: قشر جوان و نوجوان در وسعت فضای مجازی نیازهایی دارد و ایده هایی را بر این اساس طراحی کرده است.

وی افزود: شاید ما باید بیش از 100 شتابدهنده برای حمایت از ایده های جوانان و نوجوانان داشته باشیم تا بتوان فعالیت فرهنگی را بین آنها ترویج و استعداد آنها شناسایی کرد. این استعداد در جوانان وجود دارد و می تواند اقتصاد را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

نشان دادن هویت ایرانی در فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت: جوانان باید مجال داشته باشند تا بتواند خلاقیت شان را در هر قالبی مطرح کنند. این کار موجب می شود هویت ایرانی و نوع نگاه ایرانی تعیین شود.

وی در انتها خاطرنشان کرد: این نوع نگاه می تواند کمک کند تا همین بچه ها و نوجوانان مسائل جهانی را از نگاه ایرانیان به شکل مطلوبی نشان دهند و اقتصاد این بازار را در دست بگیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1571

به "فارس من، نیاز به بیش از 100 شتابدهنده در کشور برای حمایت از نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، نیاز به بیش از 100 شتابدهنده در کشور برای حمایت از نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید