فاز دوم شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز اجرا شد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، فاز دوم اجرایی این شبکه که سال گذشته در کانون سالمندان سروش شیراز فعالیت خود را آغاز کرد، امسال در کانون بازنشستگان شهرداری شیراز انجام شد.

فاز دوم شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در آیین گشایش کتابخانه سفیران تجربه در این کانون گفت: شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز از سلسه برنامه های پایتخت کتاب ایران در این شهر است که امسال ادامه یافت.

فرزاد صدری افزود: شبکه های دوستدار کتاب و ترویج کتابخوانی از نقاط قوت شیراز در کسب عنوان پایتخت کتاب ایران بود که در اغلب صنوف و گروه های مردمی ایجاد شده است.

وی سالمندان را نماد تجربه و خردورزی در جامعه دانست و گفت: سالمندان دوستدار کتاب و کتابخوان بهترین الگو برای خانواده به عنوان یک جامعه کوچک هستند که می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشند.

صدری برگزاری کارگاه قصه گویی و فن بیان قصه های آشنا، مسابقه خلاصه نویسی کتاب مونقره ای و سینماکتاب سالمندان را از برنامه های شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز گفت که اجرای آنها به محض ایجاد شرایط برگزاری به دلیل شیوع کرونا انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: شادی و نشاط اجتماعی جز با آگاهی میسر نمی شود و راه اصلی این آگاهی از جهت کتابخوانی می گذرد.

یادآور می شود: در ادامه این آیین، پس از بیان نقطه نظرات جمعی از سالمندان و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرداری شیراز، کتابخانه سفیران تجربه با حدود 300 جلد کتاب افتتاح شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5262

به "فاز دوم شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید