فروش الکتروموتور زیمنس

به گزارش مجله هاستفا، بهترین راه برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی در صنایع، استفاده از الکتروموتورها می باشد. شرکت زیمنس یکی از بزرگترین تولیدکننده های الکتروموتورهای صنعتی سه فاز معمولی و سه فاز ضدانفجار در دنیا می باشد.

فروش الکتروموتور زیمنس

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فامکو، کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو، به عنوان واردکننده و تامین کننده الکتروموتور زیمنس در ایران آماده ارائه خدمات مشاوره ای و فروش از قبیل ارسال دیتا شیت و کاتالوگ، پیش فاکتور ارزی و ریالی می باشند.

موتور سری GP زیمنس با پوسته آلومینیومی برای تمامی کاربری های استاندارد صنعتی قابل استفاده می باشد. به خاطر وزن پایین این سری از الکتروموتورهای زیمنس، از آن ها در پمپ ها، فن و کمپرسورها استفاده می گردد. الکتروموتور با کاربری سنگین زیمنس یا Sever Duty با پوسته چدنی بسیار محکم و مقاوم هستند. کیفیت بالای الکتروموتورهای پوسته چدن زیمنس آن را اولین انتخاب برای شرایط کارکرد سخت قرار داده است. الکتروموتور پوسته چدن SIEMENS گرد و غبار یا لرزش را در سنگ شکن ها و میکسرها و همچنین در جوهای خاص صنایع پتروشیمی و فرآوری که غالب هستند بدون هیچ مسئله ای تحمل می نماید. الکتروموتور کاربری سنگین زیمنس مانند الکتروموتور کاربری عمومی برای قسمت خنک کاری، بهینه طراحی شده اند.

الکتروموتور زیمنس در رنج توان های (قدرت) 0.37 کیلوات تا 500 کیلوات در دورهای 700 دور 900 دور 1400 دور و 3000 دور موجود و آماده تحویل می باشد.

انواع الکتروموتور Siemens

الکتروموتور زمینس پایه دار معمولی TEFC

الکتروموتور زیمنس فلنج دار معمولی TEFC

الکتروموتور زیمنس پایه دار ضدانفجار T4

الکتروموتور زیمنس فلنج دار ضدانفجار T3

خدمات فامکو

تامین قطعات و لوازم جانبی و تعمیرات الکتروموتور زیمنس شامل: فلنج، پوسته، براکت، سیم پیچی، جعبه ترمینال (تخته کلمپ)، روتور و استاتور، ترمز، آموزش سیم پیچی الکتروموتور زیمنس.

مزایای الکتروموتور زیمنس

الکتروموتور زیمنس به دلیل کیفیت مناسب پوسته و سیم پیچی و همچنین قیمت فوق العاده مناسب نسبت به رقبای دیگر اروپایی خود، انتخاب اول صنعت گران بوده است. الکتروموتور زیمنس برای تمام کاربری های صنعتی فوق العاده مناسب می باشد. الکتروموتور زیمنس در پمپ ها، کمپرسورها، فن ها، گیربکس ها و دیگر تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه انتخاب الکتروموتور زمینس

با تماس با کارشناسان هایپر صنعت فامکو و اعلام توان مورد احتیاج به همراه دور و نحوه نصب الکتروموتور از قیمت الکتروموتور زیمنس مورد نظر اطلاع حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2615

به "فروش الکتروموتور زیمنس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش الکتروموتور زیمنس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید