فروش کم سابقه کتاب اوباما در اولین روز انتشار

به گزارش مجله هاستفا، کتاب خاطرات اوباما با عنوان سرزمین موعود یک روز پس از انتشار 890 هزار نسخه فروخت.

فروش کم سابقه کتاب اوباما در اولین روز انتشار

به گزارش خبرنگاران به نقل ایبنا ، بخش نخست کتاب خاطرات باراک اوباما، رئیس جمهور سابق امریکا با عنوان سرزمین موعود روز سه شنبه(17 نوامبر) در 701 صفحه منتشر شد و فروش بالای 890 هزار نسخه را پس از گذشت تنها چند ساعت از انتشار به ثبت رساند.

طبق خبرها به نظر می رسد کتاب اوباما با سرعتی باورنکردنی در حال تبدیل شدن به پرفروش ترین کتاب سال است؛ عنوانی که پیش از این میشل اوباما، همسر او با انتشار کتاب شدن و کسب رتبه نخست پرفروش ها در سال 2018 به دست آورده بود و حالا کتاب خاطرات جدید چهل وچهارمین رئیس جمهور امریکا در حال شکستن رکوردهای بالاترین فروش ناشر آن است.

انتشارات پنگوئن رندوم هاوس روز چهارشنبه اظهار داشت که پیش از این صدها نفر کتاب را پیش خرید نموده بودند که به علاوه فروش روز اول در مجموع 887 هزار نسخه در فرمت های مختلف از این کتاب در امریکا و کانادا به فروش رسیده است.

ناشر کتاب همچنین مطرح کرد که این نتیجه بیشترین میزان فروش روز اول کتابی است که تا به امروز منتشر شده است.

لازم به ذکر است که پیش از این انتشارات پنگوئن و بقیه ناشران این لحظه را پیش بینی نموده و جلد نخست خاطرات اوباما به بحث روز دنیا کتاب تبدیل شده بود.

جیمز دانت، مدیر شرکت بارنز اند نوبل نیز به روزنامه پابلیشر ویکلی نوشت کتاب اوباما نتایج منحصر به فردی را در پی خواهد داشت و به فروشی خواهد رسید که تا به امروز هیچی کتابی پس از انتشار هری پاتر و یادگاران مرگ در سال 2007 به آن دست نیافته است. این خبر برای کتاب فروشی ها بسیار امیدوارکننده است.

بر اساس این خبر یک کتابفروشی در واشینگتن دی. سی برای فروش این کتاب حتی در نیمه شب روز سه شنبه درهای خود را به روی مشتریان گگردده است.

کتاب سرزمین موعود خاطرات رئیس جمهور سابق امریکا را پیش از ورود به عرصه سیاست و نیز حضور او به عنوان سناتور ایالتی و در عرصه انتخابات ریاست جمهوری امریکا و موضوعات دیگر در برمی گیرد.

اوباما چند روز پیش از انتشار کتابش پیشنهاد داده بود که سرزمین موعود کتابی است که ضروری است با صدای بلند برای ترامپ خوانده گردد. به گفته او کتاب درباره دموکراسی، هنجارهای دولتی و قوانین حقوقی است که ترامپ از آن بهره بسیاری خواهد برد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5904

به "فروش کم سابقه کتاب اوباما در اولین روز انتشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش کم سابقه کتاب اوباما در اولین روز انتشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید