فهرست 18 آژانس فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ، فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شد ، فروش اینترنتی ممنوع شد

به گزارش مجله هاستفا، یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی گفت: در حال حاضر فروش بلیت پروازهای اربعین به وسیله 18 دفتر خدمات هوایی انجام می گردد و به تدریج ظرفیت پروازهای اربعین با اخذ مجوزهای بیشتر از سوی ایرلاین ها افزایش می یابد.

فهرست 18 آژانس فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ، فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شد ، فروش اینترنتی ممنوع شد

خبرنگاران: دومین نشست شورای حمل ونقل و لجستیک به ریاست وزیر راه و شهرسازی با حضور معاونان، مدیران عامل و روسای شرکت ها و سازمان های تابعه در وزارت راه و شهرسازی با هدف بحث و آنالیز درباره موضوعات گزارش عملیات حج، گزارش قیمت بلیت هواپیما و گزارش مدیریت و برنامه ریزی در مدیریت سفرهای اربعین برگزار و در این جلسه تاکید شد که در ایام اربعین فروش اینترنتی بلیت هواپیما ممنوع است.

رضا جعفرزاده نیز درباره سرنوشت فروش بلیت پروازهای اربعین گفت: مراکز معتبر ارائه بلیت پروازهای اربعین مشخص شد البته ظرفیت جایگاه پرواز در این مراکز به تدریج افزایش می یابد زیرا مجوزهای پروازی و هماهنگی بین دو فرودگاه مبدأ و مقصد به تدریج در جال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه روزهای آینده به تعداد این مراکز فروش افزوده می گردد، افزود: شرکت های هواپیمایی پس از دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری موظف هستند هماهنگی لازم را بین دو فرودگاه مبدا و مقصد انجام دهند و پس از زمانبندی پرواز، اقدام به فروش بلیت هواپیما نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما به وسیله دفاتر به تدریج افزایش می یابد. دفاتری که معرفی می شوند، دفاتری هستند که طرف قرارداد شرکت های هواپیمایی هستند.از سوی دیگر مراکز اصلی فروش شرکت های هواپیمایی هم به تدریج با اخذ مجوزها و هماهنگی بین فرودگاه های مبدا و مقصد، نسبت به ارائه پروازها اقدام می نمایند.

جعفرزاده با بیان اینکه فعلاً 18 دفتر فروش بلیت با نرخ مصوب انجام می دهند، گفت: تعداد این دفاتر به تدریج افزایش می یابد و همچنین در استان هایی که پروازهای اربعین برقرار است نیز آژانس های طرف قرارداد به زودی معرفی خواهد شد، این نیازمند اخذ مجوز پرواز و هماهنگی شرکت هواپیمایی با فرودگاه های مبدا و مقصد است.

وی افزود: شرکت ها ملزم هستند به نحوه توزیع بلیت هایشان توسط آژانس های طرف قرارداد نظارت عالی داشته باشند ضمن آنکه باید هرگونه تخلف را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه با هر تخلف در حوزه فروش و عرضه بلیت و همچنین گزارش تخلفات از سوی مردم، به صورت ویژه برخورد می کنیم به زائران توصیه کرد حتما از مراکز معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین اقدام نمایند و در صورت امکان حتماً بلیت را از داخل کشور تهیه نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به اینکه با متخلفان و گرانفروشان برخورد می گردد به فارس گفت: در دو هفته اخیر سه مورد تخلف گرانفروشی بلیت اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد که رسیدگی کردیم و پولی که به صورت اضافه از زائر دریافت شده بود را برگرداندیم.

نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران برای تاریخ های 20 تا 30 مهرماه سال جاری 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان مشخص شده است. نرخ بلیت سایر شهرستان ها هم در راستاهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است. نرخ بلیت های یکطرفه در راستاهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در راستا مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان مشخص شده است.

کاربران می توانند فهرست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین را در 3 استان تهران، اصفهان و خراسان رضوی از اینجا مشاهده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: چمدان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 435

به "فهرست 18 آژانس فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ، فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شد ، فروش اینترنتی ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست 18 آژانس فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ، فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شد ، فروش اینترنتی ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید