فینالیست ها با برنامه کار کردند، قهرمان غیرقابل پیش بینی است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در بازی نخست فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال، روز آدینه تیم شهرداری ارومیه از سد فولاد سیرجان گذشت و فردا (یکشنبه) دو تیم در بازی دوم مقابل هم قرار خواهند گرفت.

فینالیست ها با برنامه کار کردند، قهرمان غیرقابل پیش بینی است

محمود افشاردوست در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال گفت: بازی قشنگی بود. در مرحله پلی آف سطح مسابقات نسبت به دور رفت و برگشت، متفاوت بود. حساسیت پلی آف و احتیاج تیم ها به کسب پیروزی و صعود به فینال، باعث افزایش بار فنی رقابت ها شد. مسابقات بسیار زیبا بود و تماشاگران از تماشای آن لذت می برند.

کارشناس والیبال ادامه داد: در مرحله پلی آف، مربیان تکلیف خود را می دانند و به راحتی می توانند توانمندی های فنی شان را نشان دهند. بازی نخست فینال نیز جذاب بود. هر دو تیم در طول مسابقه نوساناتی داشتند. در بخش هایی از بازی، سیرجان عالی بازی کرد و بخش های دیگر نیز ارومیه عملکرد خوبی داشت.

وی تأکید کرد: هر دو تیم در دریافت، سرویس، حمله اول و حمله برگشتی و دفاع در بخش هایی از بازی نسبت به حریف، برتر بودند.

افشاردوست گفت: بازی به ست پنجم کشیده شد و در نهایت تیمی که تسلیم نگردد و باخت را باور نکند، پیروز خواهد شد. ارومیه چند امتیاز عقب بود و با انجام تعویض درست، زخمی کردن دفاع حریف و استفاده از توپ های برگشتی، امتیازها را جبران و با روحیه بهتر توانست پیروز گردد البته در ست چهارم نیز همین اتفاق برای سیرجان رخ داد و آنها از موقعیتشان بهتر استفاده کردند و پیروز ست چهارم شدند.

کارشناس والیبال اضافه نمود: بازی دوم نیز قشنگ خواهد شد چرا که هر دو تیم، کادر و بازیکنان خوبی در اختیار دارند و با سیستم و برنامه کار می نمایند. شاید بعضی بازی را فقط تماشا نمایند و از آن لذت ببرند اما کسانی که به عنوان کارشناس آن را تماشا می نمایند، متوجه جزئیات خواهند شد. سرمربیان دو تیم با سیستم و برنامه عمل کردند و می توانستیم آن را در زمین مشاهده کنیم.

وی درباره پیش بینی اش از بازی دوم گفت: در ورزش نمی توان پیش بینی کرد اما مطمئناً بازی خوبی خواهد شد البته تعریف از بازی خوب از منظر تماشاگر و مربیان دو تیم متفاوت است. برای ما تماشای رالی های جذاب و توان فنی خوب، بیانگر بازی زیبا و جذابی خواهد شد درحالی که برای مربیان، کسب پیروزی مهم است. هر دو تیم برای رسیدن به فینال، جهت سختی را پشت سر گذاشته اند. ممکن است آسیب دیدگی غلامی، کار را برای ارومیه سخت کند البته فیض امام دوست به خوبی جای او را روز گذشته پر کرد. فارغ از برنده یا بازنده، امیدوارم بازی خوبی به لحاظ فنی ببینیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7047

به "فینالیست ها با برنامه کار کردند، قهرمان غیرقابل پیش بینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست ها با برنامه کار کردند، قهرمان غیرقابل پیش بینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید