مصر ،مرموز و دیدنی

به گزارش مجله هاستفا، مصر خانۀ معروف ترین و جالب توجه ترین بناهای باستانی می باشد که در آفریقای شمالی واقع شده است. تعطیلات در این کشور فراموش نشدنی است و این، نه فقط بخاطر تاریخچه و مناظر دیدنی اش، بلکه بدلیل کاراکترهای رنگارنگ، آب و هوای آفتابی و گرم، و سبک جالب زندگی در این کشور است. سفر به مصر بدون بازدید از شهر پر جنب و جوش قاهره کامل نمی شود. در اینجا اهرام ثلاثۀ با هیبت و پرشکوه، مجسمۀ ابوالهل که به همان اندازه تاثیرگذار و ستایش برانگیز است، و گنجینۀ یکی از معروف ترین فراعنۀ کشور یعنی توتانخ آمون قرار گرفته اند.

مصر ،مرموز و دیدنی

تعطیلات ارزان به مصر و خصوصا به قاهره هر روز بیشتر و بیشتر در دسترس قرار می گیرند، بویژ وقتی که ثبت نام ها زودتر از موعد سفر و نیز در ماه های گرم و شرجی تابستان و در زمان رکود گردشگری در این منطقه، انجام گیرد.

شهرهای اصلی مصر اکثرا در کنار ساحل رود پر پیچ و خم نیل واقع شده اند و به ندرت از کنارۀ آب فاصله می گیرند. و هرچه به کناره های دریای سرخ و مدیترانه نزدیکتر می شوید، سواحل فوق العادۀ بسیاری مشاهده می شوند که بهترین آنها عبارتند از ساحل الکساندر واقع در کنارۀ مدیترانه و Hurghada و Sharm el Sheikh که هر دو در کنارۀ دریای سرخ قرار دارند و همگی امکانات ویژه ای برای غواصی ارائه می دهند.

عکسهایی از شهر قاهره :

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: لست سکند
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1654

به "مصر ،مرموز و دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصر ،مرموز و دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید