معتمدین و ریش سفیدان بازار پای کار کسبه در شب عید بیایند

به گزارش مجله هاستفا، رئیس اتاق اصناف اصفهان از اجابت درخواست این دستگاه از معتمدین و بزرگان اصناف برای همکاری بیشتر با کسبه در شرایطی که بازار شب عید درگیر با ویروس کروناست، خبر داد.

معتمدین و ریش سفیدان بازار پای کار کسبه در شب عید بیایند

به گزارش از ،رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان در مورد اقدامات اتاق اصناف در بازار شب عید درگیر با کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده، در اتاق اصناف به دنبال این هستیم تا با مصاحبه و دیدار مستقیم با معتمدین و بزرگان اصناف مختلف از آن ها درخواست کنیم این شرایط ویژه ای را در نظر داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: در این طرح به دنبال آن هستیم تا باتوجه به شرایط به وجود آمده و تاکیدات بر ماندن افراد در منازل و این که کاسبان همانند سال های گذشته در شب عید نتوانسته اند درآمد داشته باشند، شرایطی به وجود آید تا اندکی کمک حال کسبه باشد.

او بیان کرد: البته این درخواست با استقبال برخی از معتمدین و رسانه ها نیز قرار گرفته و به زودی با مشارکت رسانه ملی پویش حمایت از کسبه ای که کاسبی شان به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده شکل خواهد گرفت.

جهانگیری در انتها تأکید کرد: باتوجه به مسؤولیتم در اتحادیه مشاوران املاک نیز از همکاران خودم درخواست کرده تا با مالکان صحبتی داشته باشند و برای دریافت اجاره این ایام با مستاجران خود کمی مدارا کنند.

منبع:فارس

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3098

به "معتمدین و ریش سفیدان بازار پای کار کسبه در شب عید بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدین و ریش سفیدان بازار پای کار کسبه در شب عید بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید