ممنوعیت تمامی سفر های عید فطر ابلاغ شد

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ضمن ابلاغ رسمی ممنوعیت تمامی سفر ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، خواهان اتخاذ همه تمهیدات لازم برای تحقق این امر شد.

ممنوعیت تمامی سفر های عید فطر ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای که در نخستین ساعات صبح آدینه خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به استناد مصوبه رؤسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رئیس محترم جمهوری، ممنوعیت تمامی سفر ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، از ساعت 12 روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت 1400 را رسماً ابلاغ کرد.

وی در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت تمامی سفر ها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به نحو کامل محقق نمایند.

رحمانی فضلی در رونوشت این ابلاغیه، ضمن جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای مصوبه ممنوعیت سفرها، از سازمان صدا و سیما خواست موضوع ممنوعیت سفر ها را به وسیله شبکه های پر مخاطب رادیو و تلویزیون، مستمرا اطلاع رسانی نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7560

به "ممنوعیت تمامی سفر های عید فطر ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تمامی سفر های عید فطر ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید