مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا داوطلبان کنکور دکتری امروز به سرانجام می رسد خبرنگاران

به گزارش مجله هاستفا، فرصت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور دکتری 1400 در سایت سازمان سنجش ساعت 24 امروز آدینه 8 اسفند 99 انتها می یابد.

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا داوطلبان کنکور دکتری امروز به سرانجام می رسد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 صبح روز آدینه 15 اسفند 99 در 110 شهر کشور با حضور 179 هزار و 192 داوطلب برگزار می گردد.

کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال 1400 از روز سه شنبه 12 اسفند 99 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به بیماری کرونا هستند از چهارشنبه 6 اسفند فرصت داشتند که با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه اقدام نمایند.

فرصت این دسته از داوطلبان آزمون ساعت 24 امروز آدینه 8 اسفند ماه 1399 انتها می یابد. داوطلبان می توانند با روش شماره پرونده و کد ملی، شماره پرونده و کد پیگیری و شماره پرونده و شماره سریال به سامانه مربوطه وارد شوند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند). این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر های محل برگزاری آزمون معین خواهد نمود و نتیجه را به وسیله شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان خواهند رساند و پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن ها در یکی از بیمارستان های معین شده صرفاً در شهر های محل آزمون به همزمان با سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6947

به "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا داوطلبان کنکور دکتری امروز به سرانجام می رسد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم خوداظهاری کرونا داوطلبان کنکور دکتری امروز به سرانجام می رسد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید