هوشمندسازی دیجیتال در آینده کشور ها نقش مهمی خواهد داشت

به گزارش مجله هاستفا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه یکی از اهداف مهم خود را فعالیت و برنامه ریزی در حوزه هوشمندسازی قرار داده است.

هوشمندسازی دیجیتال در آینده کشور ها نقش مهمی خواهد داشت

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پنجمین دوره مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: موضوع هوشمندسازی و دیجیتالی شدن از مباحث مهم و تاثیرگذار در سال های آینده به شمار می رود.

حسینی تودشکی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اولویت های خود به طور خاص بر تحقیق و توسعه در حوزه هوشمند سازی تمرکز دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آینده حوزه هوشمند سازی صندلی خاص خود را در جهان به دست خواهد آورد بنابراین ضروری است در کشور و دانشگاه ها در این حوزه به صورت تاثیرگذار برنامه ریزی کرد.

وی اعلام کرد: هوشمندسازی و شهر هوشمند یکی از موضوعاتی است که اگر از آن غافل شویم، 10 سال آینده راه رفتن در شهر های هوشمند برای ما سخت خواهد شد.

حسینی تودشکی عنوان نمود: هوشمند سازی در آینده موجب ایجاد فرهنگ جدید، شهرسازی جدید و نوع زندگی جدید می گردد که باید بتوانیم برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی اذعان کرد: از سال 2010 جهان بر حوزه هوشمند سازی تمرکز داشته است بنابراین باید برای این حوزه برنامه ریزی و سیاستگذاری مشخصی داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1871

به "هوشمندسازی دیجیتال در آینده کشور ها نقش مهمی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمندسازی دیجیتال در آینده کشور ها نقش مهمی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید