پخش مسابقه ایران در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش مجله هاستفا، مسابقه ایران در ماه مبارک رمضان در روزهای آدینه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

پخش مسابقه ایران در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگاران، مسابقه تلویزیونی ایران به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ زاده با شروع ماه رمضان و با حال و هوای این ایام در روزهای آدینه تا چهارشنبه ساعت 16:45 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

هاشم رضایت تهیه نماینده این مسابقه در همین زمینه گفت: تا قبل از شیوع موج چهارم کرونا ضبط تمامی قسمت های مربوط به ماه مبارک رمضان بدون حضور تماشاگران و با عوامل کاملا محدود انجام شد. در حال حاضر نیز با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبنی بر تعطیلی کلیه پروژه ها تصمیم گرفتیم ضبط برنامه را به احترام عزیزان زحمتکش کادر درمان و برای حفظ سلامتی عوامل و جلوگیری از شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازیم. البته اپلیکیشن برنامه همچنان در دسترس خواهد بود و علاقه مندانی که متقاضی حضور در مسابقه هستند می توانند ضمن مطالعه سوال ها، گروه خود را برای شرکت در مسابقه آماده نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: در قسمت های ضبط شده برای مناسبت ماه رمضان کوشش کردیم مسابقه مانند قسمت های پخش شده در ایام نوروز 1400 فضای شادتری داشته باشد. خوشبختانه شرکت نمایندگان نیز در این قسمت ها با معلومات عمومی کاملا بالا در مسابقه حضور یافتند که همین امر رقابت دو گروه را جذاب تر نموده است.

این تهیه نماینده در انتها با اشاره به پراکندگی بالای شرکت نمایندگان مسابقه از نقاط مختلف کشور گفت: طبق آمار بخش انفورماتیک مسابقه، خوشبختانه از جای جای کشور پهناورمان متقاضی حضور در برنامه هستند. بسیاری از شرکت نمایندگان با لباس های محلی مربوط به منطقه خود در استودیو حاضر می شوند. جالب اینکه بعضی از آنان نیز قبل از شروع ضبط پیشنهاد می دهند تا جاذبه های گردشگری شهرها و روستاهایشان را به مردم معرفی نمایند.

مسابقه ایران در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تهیه و فراوری شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7300

به "پخش مسابقه ایران در ایام ماه مبارک رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مسابقه ایران در ایام ماه مبارک رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید