پخش ویژه برنامه دستان بارانی در رادیو سلامت

به گزارش مجله هاستفا، ویژه برنامه دستان بارانی روز پنجشنبه 15 مهر به تهیه کنندگی سولماز عطایی از رادیو سلامت پخش می گردد.

پخش ویژه برنامه دستان بارانی در رادیو سلامت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دامشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی تهیه کننده برنامه دستان بارانی درباره این برنامه گفت: این ویژه برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است که از ساعت 10 ضبح فردا 15 مهر به مدت یک ساعت به گویندگی فرشته قربانی پخش می گردد و محور اصلی برنامه، مهرورزی و سبک زندگی اسلامی است.

وی ادامه داد: برنامه شامل چند آیتم است، در یکی از بخش ها میزبان یک خیر خواهیم بود و گزارشی از همسران مدافعان سلامت که به شهادت رسیدند از دیگر بخش های برنامه است. بعلاوه در بخش مهرورزی به سراغ کسانی می رویم که با انجام یک کار خیر منجر به تحول در فردی شدند.

عطایی در سرانجام گفت: در برنامه گزارشی از پزشکان پیشکسوت پخش می کنیم و با آن ها درباره نودوستی صحبت می کنیم. بخشی از برنامه هم به موسیقی فیلم محمدرسول الله، ولایت عشق و ... اختصاص دارد. بعلاوه 2 قطعه نمایشی با موضوع مهرورزی پخش خواهیم کرد و بخشی از برنامه به مباحث روانشناسی اختصاص دارد که با حمید بابامرادی مصاحبه می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8830

به "پخش ویژه برنامه دستان بارانی در رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ویژه برنامه دستان بارانی در رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید