پدر را کرونا کُشت، مادر و پسر خودکشی کردند

به گزارش مجله هاستفا، وقتی مردی به خاطر ویروس کرونا جان خود را از دست داد، پسر جوانش دست به خودکشی زد.

پدر را کرونا کُشت، مادر و پسر خودکشی کردند

به گزارش ، مرگ مردی بر اثر کرونا ماجرای تلخی را برای یک خانواده رقم زد. وقتی این مرد به خاطر ویروس جدید جان خود را از دست داد، پسر جوانش دست به خودکشی زد.

او که از رفتار ها و برخورد های مردم ناراحت بود نتوانست دوام بیاورد و خودکشی کرد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد. مادر خانواده نیز نتوانست داغ فرزند و شوهرش را همزمان با هم تحمل کند. او نیز با قرص برنج به زندگی خودش انتها داد.

ساعت 10:36 صبح روز بیست ویکم فروردین ماه بود که به مأموران کلانتری 101 تجریش خبر مرگ مشکوک زنی پنجاه وسه ساله رسید. وقتی آنالیز ها در این زمینه شروع شد، مأموران دریافتند که این زن بر اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده است؛ بنابراین تحقیقات در مورد علت خودکشی این زن شروع شد. در ادامه معین شد که شوهر این زن سه هفته پیش بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده بود. از آنجا که به دلیل شیوع این ویروس آن ها نتوانستند مراسم سوگواری برگزار نمایند پسر خانواده دچار افسردگی شد.

او از برخورد های اطرافیانش ناراحت بود و از اینکه کسی به دیدن آن ها در آن شرایط سوگواری نمی آمد، شاکی بود. این پسر جوان نتوانست رفتار های اطرافیانش را تحمل کند و درنهایت دو روز پیش از خودکشی مادرش به زندگی خود انتها داد. مادر خانواده نیز که دیگر مرگ پسرش را نمی توانست تحمل کند، پس از دو روز قرص برنج خورد و درنهایت تراژدی تلخ این خانواده با مرگ مادر پنجاه وسه ساله به انتها رسید.

منبع: رکنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3608

به "پدر را کرونا کُشت، مادر و پسر خودکشی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر را کرونا کُشت، مادر و پسر خودکشی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید