پرداخت 75 میلیارد تومان به پرسپولیس، تکذیب پیش شرط بدهی برانکو

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر آمده است: این شرکت از ابتدای عقد قرارداد کارگزاری با باشگاه پرسپولیس، در تمام مقاطع حساس و تنگناهای مالی باشگاه، با وجود اینکه به دلیل فراگیری بیماری کرونا و شرایط مالی نامطلوب و تعطیلی لیگ امکان درآمدزایی و انجام امور مالی به نحو مطلوب وجود نداشت در کنار باشگاه مردمی پرسپولیس بوده و کوشش نموده است همیشه شفافیت لازم را در ارائه گزارش به طرفداران دلسوز داشته باشد.

پرداخت 75 میلیارد تومان به پرسپولیس، تکذیب پیش شرط بدهی برانکو

به همین دلیل به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که تا به امروز به طور مستقیم طی 16 مرحله بالغ بر 69 میلیارد و 500 میلیون تومان واریز مستقیم به حساب باشگاه و حدود 5 میلیارد تومان درآمد مستقیم واریز شده به حساب باشگاه (مجموعاً بالغ بر 74.5 میلیارد تومان) پرداختی داشته است که برای تنویر افکار عمومی اسناد آن را به توضیح ذیل منتشر می نماییم.

همچنین در مورد مسأله بدهی آقای برانکو نیز خود را موظف می دانستیم خارج از زمانبندی تعریف شده با باشگاه، با پرداخت بخشی از بدهی های ایشان با تأمین نقدینگی آن در این مقطع حساس نیز کنار طرفداران باشیم چرا که دغدغه طرفدار را دغدغه خود می دانیم.

بدیهی است کارگزار نقشی در چگونگی هزینه کرد این مبالغ نداشته و ندارد و مسئولیت تصمیم گیری در مورد این موضوع با مدیریت باشگاه است. امیدواریم همانطور که پرداختی ها منتشر می شود اسناد هزینه ها نیز در صورت صلاحدید منتشر شود.

همچنین به اطلاع طرفداران فهیم می رسانیم شرکت آتیه داده پرداز هیچ پیش شرط عجیب و خارج از عرفی را برای یاری در پرونده برانکو مطرح نکرده است و آنچه خواسته فقط و فقط در راستای همکاری بیشتر با باشگاه برای تحقق اهداف مالی و دستاوردهای بیشتر در درآمدزایی باشگاه بوده است.

ظرفیتی که طرفداران باید بدانند تا به امروز محقق نشده است که اگر شده بود قابلیت پرسپولیس برای درآمدزایی قطعاً بیش از آن چیزی است که تا به امروز به آن دست یافته است و در صورت همکاریهای همه جانبه، این باشگاه توان آن را دارد تا هزینه های خود را متناسب با شأن پرسپولیس و طرفداران آن پرداخت نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5391

به "پرداخت 75 میلیارد تومان به پرسپولیس، تکذیب پیش شرط بدهی برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 75 میلیارد تومان به پرسپولیس، تکذیب پیش شرط بدهی برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید