پورتو با گل های طارمی به بازی برگشت و پیروز شد

به گزارش مجله هاستفا، تیم فوتبال پورتو در شب درخشش و گلزنی مهاجم ایرانی خود توانست در یک بازی خارج از خانه در هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال پیروز شود.

پورتو با گل های طارمی به بازی برگشت و پیروز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال پرتغال، بامداد امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو در حضور مهاجم ایرانی خود مهدی طارمی میهمان تیم ویتوریا گیمارش بود و پیروز شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

طارمی که در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفته بود، در هر دو نیمه بازی دروازه تیم ویتوریا را باز کرد. او گل نخست خود را در دقیقه 47 به ثمر رساند تا بازی را برای پورتویی که در دقیقه 7 دروازه اش باز شده بود به تساوی بکشاند. طارمی دومین گل خود را در دقیقه 65 و سه دقیقه پس از گل دوم حریف به ثمر رساند تا بار دیگر تیمش را از شکست نجات دهد. در نهایت لوئیز دیاز در دقیقه 80 بازگشت پورتو را تکمیل کرد و با زدن گل سوم، سه امتیاز این بازی را برای تیم میهمان به ارمغان آورد. طارمی تا دقیقه 85 بازی در میدان بود و پس از آن جای خود را به مارکو گروئیچ داد.

با این نتیجه پورتو 25 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، جایی که با اسپورتینگ لیسون صدرنشین چهار امتیاز و با بنفیکای رده دومی دو امتیاز فاصله دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6311

به "پورتو با گل های طارمی به بازی برگشت و پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتو با گل های طارمی به بازی برگشت و پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید