چه تشکی استاندارد است؟

به گزارش مجله هاستفا، هنگام خرید می بایست به آرم استاندارد محصول توجه نمود و گواهینامه استاندارد را از فروشنده درخواست کرد.

چه تشکی استاندارد است؟

هنگام خرید می بایست به آرم استاندارد محصول توجه نمود و گواهینامه استاندارد را از فروشنده درخواست کرد. اگر قصد خرید تشک دارید باید بدانید یک تشک استاندارد چه ویژگی هایی دارد. اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ویژگی های خاصی را برای یک تشک استاندارد در نظر گرفته است. یک تشک استاندارد باید بسته به ساختار تشک، فنر مناسبی داشته باشد. همچنین دارای عایق هایی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک از پارامترهایی است که نشانه مرغوبیت تشک است.

سایز تشکی که می خواهم، باید چقدر باشد؟

سایز تشک اولین نکته ای است که باید به آن توجه داشته باشید. ابعاد اتاق را در هنگام خرید مدنظر قرار دهید. زیرا که خرید تشکی با ابعاد بزرگ برای یک اتاق نسبتا کوچک به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست. از طرفی قد شما نیز در انتخاب تشک بسیار مهم است. تشکی را خریداری کنید که در هنگام خواب زیر پاهایتان خالی نباشد. همچنین در صورت نیاز به یک تشک دونفره، پهنای آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه ابعاد استاندارد انواع تشک را شرح می دهیم:

تشک تک ¬نفره: 200 * 90 سانتی متر

تشک تک ¬نفره بلند: 200 * 120 سانتی متر

تشک دوبل/کامل: 200 * 140 سانتی متر

تشک کوئین: 200 * 160 سانتی متر

تشک کینگ: 200 * 180 سانتی متر

تشک کالیفرنیا کینگ: 200 * 200 سانتی متر

قیمت تشک خوشخواب

تشک ایرانی بخریم یا خارجی؟

اگرچه شرکت های خارجی سابقه ای طولانی در تولید و طراحی تشک دارند اما بیش از یک دهه است که شرکت های داخلی همچون تشک رویا، تشک کم جاتشک، تشک دنلپ، تشک رویال و تشک داتیس به تولید این محصول می پردازند.

این محصولات با تنوع بالا و با وجود کیفیتی مشابه نمونه های خارجی، قیمت های مقرون به صرفه تری دارند و از همه مهم تر دارای خدمات پس از فروش هستند.

این خدمات به ویژه در تشک های آبی و بادی که معمولاً از پمپ ها و تجهیزات برقی برخوردارند بسیار حائز اهمیت است. افزون بر این، سایت های فروشگاه اینترنتی همچون خوابکو نیز فرایند خرید و حمل تشک های ایرانی را آسان تر نموده اند و این محصولات را درب منزل به شما تحویل می دهند.

شرکت رویا

شرکت رویا با بیش از 25 سال تجربه و با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات، دانش فنی روز جهان و دستان توانمند پرسنل خلاق و متخصص خود، مرغوب ترین انواع تشکهای فنرمنفصل، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ ضدآب تشک، تشک میهمان، بالش، تخت باکس با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید می نماید. شرکت تشک رویا با در اختیار داشتن خط تولید کامل تشک همواره تلاش نموده با نگاهی به آینده و حرکت به سمت خودکفایی صنعتی، محصولاتی هم سطح برترین های جهان عرضه نماید.

بیشتر: خرید تشک رویا

شرکت رویا در سال 1363 با بالغ بر یک ربع قرن تجربه و با بهره گیری از برترین ماشین آلات، دانش فنی روز جهان و پرسنل توانمند و خلاق خود تاسیس شد و مرغوبترین انواع تشک های فنرمنفصل (پاکتی)، فنری و اسفنجی به همراه کالاهای جانبی اعم از محافظ تشک، تشک میهمان، بالش، تخت با رویه پارچه و تاج را در ایران تولید میکند.

در طول این سال ها شرکت رویا سعی نموده است خود را هم رتبه رقبای جهانی قرار بدهد و بعنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی در خاورمیانه لقب بگیرد.

چشم انداز تشک رویا رابطه ای برد برد در برخورد با مشتریان بوده و از اهداف کوچک سودآوری به اهداف بزرگ و راهبردی خدمت رسانی به مشتریان عزیز و رضایت مصرف کننده سوق داده شده است.

تشک های رویا اولترا 1

بررسی تولیدات مختلف شرکت تشک رویا

ساخت و تولید اسفنج

تولید انواع موکت و پارچه

تولید انواع نوار ژاکارد، لایی و مفتول

ساخت و تولید انواع فنر زنی ، اسکلت زنی ، فریم زنی و نقش دوزی

انواع تشک های تخت (فنر منفصل، فنری و اسفنجی)

محافظ تشک ضد آب

تخت باکس (تخت با رویه پارچه)

بالش های الیافی

تشک مهمان

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5624

به "چه تشکی استاندارد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تشکی استاندارد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید