چگونه با یک سوزن بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟

به گزارش مجله هاستفا، نمناک/این شاید مقداری غیر معمول بنظر برسد ولی همواره سعی کنید یک سوزن در خانه تان نگه دارید. این توصیه را بخوانید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید چرا که می توانید جان چندین نفر را با این مقاله نجات دهید. هنگامی که شخصی سکته مغزی می نماید ، به مرور زمان مویرگ های مغز او کشیده می شوند.

چگونه با یک سوزن بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟

روش پزشک چینی برای نجات بیمار سکته مغزی با سوزن زدن به سرانگشتان

آرامش خود را حفظ کنی! اگر دیدید که شخصی دچار سکته مغزی شده است ، او را حرکت ندهید زیرا اگر بیمار را حرکت دهید مویرگ های مغز بیمار کشیده خواهند شد و در مغز مقداری خون ریزی خواهد شد.

اگر شما سوزن خیاطی در خانه تان دارید می تواند به شما در این امر یاری کند. می توانید از با استفاده از یک شمع یا شعله ایی برای استریل کردن شمع بهره ببرید و سپس بر روی هر 10 انگشت یک سوراخ ایجاد نمایید.

روش نجات بیمار سکته مغزی با استفاده از یک سوزن

تنها باید چند میلیمتر این سوزن را به انگشت فرو کنید تا حدی که خون بتواند بیرون بیاید و جریان داشته باشد. اگر خون چکه نکرد انگشت را بفشارید تا کمی جریان پیدا کند.

کمی بعد علائم حیاتی را در بیمار خواهید دید و اگر دهان بیمار کج شده باشد ، گوش های بیمار را ماساژ دهید تا به رنگ قرمز تغییر کند و بنابراین خون در این قسمت جریان پیدا خواهد نمود .سپس با سوزن یک سوراخ در قسمت نرم هر دو گوش ایجاد نمایید تا کمی خون خارج گردد.

کمی بعد دهان بیمار به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و بعد اگر مشاهده کردید که علائم حیاتی بیمار برگشته است او را به بیمارستان منتقل کنید.

این روش یک روش چینی است که 100% عملی است و می تواند جان قربانی را نجات دهد و با استفاده از آن می توانید جان شخصی که خونریزی نموده است را نجات دهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: همگردی
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6784

به "چگونه با یک سوزن بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با یک سوزن بیمار سکته مغزی را نجات دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید