کتاب هوش مصنوعی با حمایت بیمه رازی منتشر شد

به گزارش مجله هاستفا، کتاب هوش مصنوعی که انتشارات مجله کسب وکار هاروارد در سال 2019 روانه بازار کرده بود، توسط انتشارات راه پرداخت ترجمه و با حمایت بیمه رازی، 21 مهرماه سال جاری منتشر شد.

کتاب هوش مصنوعی با حمایت بیمه رازی منتشر شد

این کتاب از 12 مقاله تشکیل شده است که نوشته نویسندگان برجسته مجله کسب وکار هاروارد است. توماس اچ داونپورت، جیمز ویلسون و آندرو مک آفی از مشهورترین نظریه پردازانی هستند که در این کتاب، مقالاتی از آنان به چاپ رسیده است.

کتاب هوش مصنوعی توضیح می دهد که بیش از 250 سال است که نوآوری های مربوط به فناوری، محرک های اساسی رشد مالی هستند. مهم ترین این نوآوری ها، فناوری های همه منظوره هستند که از جمله آنها می توان به موتور بخار، برق و موتور احتراق داخلی اشاره کرد. هر یک از این فناوری ها به شکل دریافت موج نوآوری ها و فرصت های مکمل، سرعت بخشیده اند.

در بخشی از مقدمه کتاب، سیدمجید بختیاری، مدیرعامل شرکت بیمه رازی عنوان می کند که هوش مصنوعی به بهبود تجربه مشتری در صنعت بیمه منجر خواهد شد، همچنین این توانایی را دارد که در گام های بعدی بیمه هایی بر پایه هوش مصنوعی ارائه دهد. این محصولات بیمه ای، بیمه نامه هایی هستند که بر اساس ریسک هایی که توسط هوش مصنوعی شناخته خواهند شد و آنها را تنهایی می توان به وسیله هوش مصنوعی طراحی کرد. با توجه به نکات مطرح شده می توان این گونه پیش بینی کرد که هوش مصنوعی بیش از هر فناوری دیگری می تواند در آینده خیلی نزدیک پارادایم قالب بر صنعت بیمه را تغییر دهد.

بختیاری در این مقدمه نیز اشاره می کند که شرکت بیمه رازی به عنوان اولین بیمه خصوصی کشور و مطابق با ارزش های متعالی خود با بهره گیری از ظرفیت نیروی افراد نخبه و به اقتضای پیشرفت های موجود در فناوری هوش مصنوعی؛ اقدام به ایجاد سامانه ای جهت کشف تقلب و تخلف های مالی در اکوسیستم ارائه خدمات دیجیتال خود (همراز) کرده است تا با این کار حقوق بیمه گزاران خود را ارج گذاشته است. همچنین به همین دلیل و در جهت ارائه خدمات متنوع تر و تسهیل فرآیندهای بیمه گری، این شرکت توانسته است طرح های نوینی را با استفاده از این فناوری تعریف کرده که در آینده نزدیک به بهبود تجربه بیمه گزاران از خدمات بیمه گری این شرکت و تغییر نگرش جامعه به صنعت بیمه منجر خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5551

به "کتاب هوش مصنوعی با حمایت بیمه رازی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هوش مصنوعی با حمایت بیمه رازی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید