گواردیولا همچنان پیگیر ستاره بلژیکی

به گزارش مجله هاستفا، ممکن است دوباره شاهد بازگشت روملو لوکاکو، ستاره گلزن اینتر به لیگ برتر باشیم.

گواردیولا همچنان پیگیر ستاره بلژیکی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نظر می رسد سرخیو آگوئرو پس از 10 سال حضور در ورزشگاه اتحاد و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی، تابستان امسال این باشگاه را ترک می کند و سیتی به دنبال جایگزینی بزرگ برای پر کردن جای خالی سرخیو آگوئرو است. روملو لوکاکو، ملی پوش بلژیکی اینتر در این فصل نیز عملکرد فوق العاده داشته و در تمام رقابت ها 20 بار برای تیم آنتونیو کونته گلزنی کرده است.

البته روملو لوکاکو از رقیب منچسترسیتی یعنی منچستریونایتد به اینتر ملحق شد، اما نشریه اتلتیک مدعی شد نگرانی خاصی در مورد روابط این بازیکن با باشگاه سابقش وجود ندارد و در صورت تمایل خود لوکاکو این انتقال قطعی می شود. اما عملکرد روملو لوکاکو در ترکیب اینتر در این یک سال و نیم بقدری درخشان بوده که مدیران نراتزوری به هیچ ئوجه علاقه ای به فروش او ندارد.

البته در این میان شاید تنها مسائل مالی اینتر باعث جدایی روملو لوکاکو بشود. این تیم هنوز در پرداخت اقساط خرید اشرف حکیمی از رئال مادرید نیز ناکام بوده و در نهایت مسائل مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا ممکن است چاره ای جز فروش روملو لوکاکو پیش پای مدیران اینتر نگذارد. پپ گواردیولا علاقه خاصی به این مهاجم تنومند و بلژیکی دارد و در صورت ادامه مسائل باشگاه اینتر، ممکن است علاقه سیتیزن ها به روملو لوکاکو جدی تر شده و در همین تابستان پیش رو دوباره او راهی لیگ برتر شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6700

به "گواردیولا همچنان پیگیر ستاره بلژیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا همچنان پیگیر ستاره بلژیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید