خبرنگاران بارگذاری فیلم آثار گروه های نمایش زنجان در آپارات برای تماشای علاقه مندان

به گزارش مجله هاستفا، زنجان - خبرنگاران - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فیلم اجراهای آثار گروه های نمایش این استان برای علاقه مندان به هنر تئاتر در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات بارگذاری می گردد.

خبرنگاران بارگذاری فیلم آثار گروه های نمایش زنجان در آپارات برای تماشای علاقه مندان

محمودعلی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: حدود 200 فیلم از اجرای نمایش ها در استان برای بارگذاری در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات آماده شده است که در فواصل زمانی تعریف شده در معرض تماشای عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در نخستین گام فیلم نمایش توکا در مزرعه مادری نوشته آرش قربانی و کارگردانی ابوالفضل رجبی را هم اکنون در آدرس https://www.aparat.com/v/8rfkt قابل مشاهده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در این روزهای سخت کرونایی باز هم شاهد فرهیختگی و رعایت موازین دقیق بهداشتی و دعوت هنرمندانه اصحاب تئاتر از برای در خانه ماندن شهروندان هستیم.

لازم به ذکر است این روزها هنرمندان تئاتر استان زنجان از جمله آقای ساسان قجر آثار خلاقانه ای را در ویوئوهای کوتاه با موضوعاتی مثل در خانه ماندن، شستن دست ها و کوشش پرستاران برای نجات بیماران فراوری نموده اند؛ این کلیپ ها در شبکه های اجتماعی بین کابران دست به دست و در صفحات متعدد اجتماعی به اشتراک گذاشته می گردد.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در زمان حاضر از 20 گروه نمایش فعال در این استان، 13 گروه دارای پروانه فعالیت و مجوز رسمی هستند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3424

به "خبرنگاران بارگذاری فیلم آثار گروه های نمایش زنجان در آپارات برای تماشای علاقه مندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارگذاری فیلم آثار گروه های نمایش زنجان در آپارات برای تماشای علاقه مندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید